Prisidé på Apple Watch S6 Aluminium Nike 44 mm?

Vad är ett rimligt pris på att sälja en AW Series 6 Aluminium (svart) Nike edition klocka? Tv mindre repor på glaset, som bara syns i viss vinkel. Svårt att fånga på bild.
Batteriholken är 93%. Denna enhet är från 2022 september. Då fick jag en ny via AppleCare+ så enheten är inte så gammal.
Kanske rent av någon här som är intresserad?




e

Inga tips. :question: Eller nån som vill köpa? Funderar eventuellt sälja den till en bekant för ett rimligt pris till bekant utan att vara gratis och inte för högt.

Den var ju ganska repig och så, men mResell pröjsar 819 för en sådan i nyskick. Så om du ska sälja till en bekant, vad kan vara rimligt? Hälften av det typ?

Jag sålde min S7 Nike+ 45mm LTE för 1500 spänn till en bekant, dock hade den inga (synliga) repor.

Lägg ut den på Tradera för 1:- så får du betalt vad den är värd.
La ut min AW 4 efter att jag köpte min AW 7 för två år sedan. Betydligt mer repig än din AW 6. Vill minnas att jag fick 1 500 - 2 000 för den.

1 gillning

Googlade en del nu på Blocket och butiker som säljer begagnade. (hittade inte mycket sist jag googlade, men hade nog inte helt rätt skrivelse. :slight_smile: ) Sjukt höga priser folk verkar vilja ha för en S6. Ser ut som att 155 inte är helt taget ur luften även med lite report på. De ser värre ut på bild än IRL. Ska se om bekantingen vill köpa den för runt en tusing.