Premier League 2022/2023

Orkade inte koppa upp till TV

1 gillning

Yes!!!... Nu finns det hopp for snart kommer Harry ut på plan...

ahepp...så var det med det!.. Kul för united att få spela i CL framöver :slight_smile:

1 gillning

Det är så tragiskt men samtidigt också så typiskt. När det krävdes som mest, presterade Arsenal som sämst..:rage:

2 gillningar

2 inlägg har sammanfogats med ett befintligt ämne: Champions League 2022/2023

Sheffield Wednesday förlorade med 0–4 i första mötet mot Peterborough. Andra mötet vann de med 4–0. Förlängning pågår …

1 gillning

Och nu står det 1–1 i förlängningen. Otroligt!

1 gillning

När ska domarna börja granskas?

Kampen om CL-platserna har blivit onödigt spännande. United med kniven på strupen efter att Liverpool fått ordning på spelet. Nu avspark mot Bournemouth för United och Aston Villa för Liverpool. Känns som Liverpool redan vunnit sin match och vi kommer få kämpa som vanligt med stor risk för kryss.

1 gillning

Årets Unitedmål..:star_struck:

1 gillning

Men inga kommentatorer på Viasat. det värsta är att man då inte kan ta blicken från TV:n.

Kommer sluta med att någon får rött idag

1 gillning

Ett glas bubbel varje gång Aston Villa gör mål.

1 gillning

Varför hatar du mig??

1 gillning

Fin första halvlek av United. Något av det finaste med den här säsongen är att VNL fått sitt erkännande. Nu ser man även brittiska kommentatorer nämna honom bara sådär. Man kan nästan ana ett lite dåligt samvete bön kommentatorer. Typ här: https://twitter.com/samuelluckhurst/status/1659933690342916097?s=61&t=azi3Kd-N_XqV-CUeia4R7A

2 gillningar

Tog egentligen glaset för att Degerfors spöar AIK.

2 gillningar

Nu....förstod jag inte den där offside??..

Hoppas att Everton klarar sig kvar i Premier League. De andra klubbarna i botten bryr jag mig inte så mycket om.

1 gillning

Vore skittråkigt om de åker... Derbyn med de är alltid underhållning.

1 gillning