Premier League 2022/2023

Skulle säga Arsenal är det stora mysterium i år.... Från att haft en klockren ledning till att leda med en poäng och laget bakom har två hängmatcher.

Jag ska se Liverpool-Spurs med en kompis och hans barn på söndag... Förväntar mig en ganska medioker match.

2 gillningar

Haaland går till United....

Skönt att se United bärga tre poäng. Men vi borde gjort tre mål till.

Vigge spelar mycket bra och får nu rättvis uppmärksamhet i Brittisk press.

Av alla matcher man skulle se live!!!...

2 gillningar

Svettigt på slutet? :fearful::grin:

1 gillning

skojja inte!!..

Tråkigt. Jag trodde han skulle köra hela vägen i LFC

2 gillningar

Sett United förlorade efter en ny tavla av DeGea. Hur trött bli man inte? Men laget verkar helt slutkört, ingen energi, ingen kreativitet och ingen tyngd.

1 gillning

Vilken dag är bästa spelsalen? Och vilken är sämst?

I år har United spelat i Europa League. Vilket är det samma som matcher på torsdagar. Det leder till att det har blivit många söndagsmatcher i PL. Det tycker jag är perfekt. Sällan gäster på ingång, möjlighet att hinna hem om man är bortrest. Familjelogistiken blir helt enkelt så mycket bättre.
Alltså utnämner jag söndag till bästa speldag.

Lördagarna är tvärtom. Ofta folk hemma hos oss, eller vi är i väg. Familjelogistiken supersvår att få till. Lördag 13:30 kan fungera men går inte upp mot en söndagsmatch. Alltså utser jag lördag till sämsta speldagen.

Vad tycker ni andra?

Eftersom man jobbar som jag gör spelar det ingen större roll för mig. Matcher som startar efter 20 funkar oftast bäst.

Mina favoriter är Serie A-matcherna kl. 12:30 och 20:45 på söndagar.

Premier League har inte riktigt lika bra tider.

1 gillning

Söndag 20:45 måste vara den mest optimala tiden. Sedan alla söndagstider. Men gillar 20:45/21:00 på vardagar också. Dock inte fredag.

Har svårt för att hålla mig vaken andra halvlek på vardagarna – om det inte är en riktigt bra match.

Jag ändå uppe till 23:30/00:00 så det fixar jag. Men som United igår som startade 20:00 var riktigt bra.

1 gillning

Har någon sett en match i denna liga?


:sunglasses:

1 gillning

Hehe jag är VÄL medveten om det... Och er nästa match är mot wolfs. Borde vara lätta 3 poäng

1 gillning

När man läser detta känns det ändå rätt ok

1 gillning