Ligger mycket i det. Men känslan att se City åka dit är nästa lika viktigt.
Om man låtsas som att city inte finns känns PL genast ljusare.
En heroisk insats av Arsenal, en man kort halva matchen.
Surt att åka dit i 98:e minuten..
Om inte City fanns så kan ni åka till Highbury station och leverera PL-bucklan
Kanske är en annan station nuförtiden, vad vet jag. Länge sen jag var där.. Hette nog Arsenal station också förresten.
När ni slickat såren så kommer det komma en fin känsla av 1 poäng idag..
Så är det, man räknar inte med att ta poäng borta mot Shitty.
Hoppas att den poängen är värd en del till våren
Som @MrMustang skrev, det är ju inte bra för United..
Samma ägare som Roma så nu får Everton byta namn till Evertotti.
Otroligt spännande match nu. United och Spurs. Samma poäng, lika trevade starter, pressade tränare och lite samma spelidé.
United ställer ut sin bästa elva medan Spurs saknar Son. Är det det plus hemmaplan som avgör idag?
Den starkaste elvan har framförallt en svaghet, Bruno Fernandes och Zirkzee har inte ”hittat” varandra. Zirkzee går ner och hamnar på Fernandes plats vilket gör att Fernandes tappar sin högstanivå men behåller sin lägstanivå.
0-1 efter 2,5 minuter
Koncentrationen är noll..
Klassiskt United nuförtiden tyvärr. Vi är inte bättre än såhär.
Därför är den här matchen extra intressant. Är vi till och med sämre än skakiga Spurs eller har vi en högre nivå?
Får mer och mer känslan av att det nästan hade varit bra för United att ta en säsong i Championship för att börja om från grunden. Det har ju inte funkat med nånting på flera år nu.
Efter gårdagens katastrofala vinst för oss så känner jag mig inte helt lugn i Liverpools säsong
Vilken mardrömsmatch.
Inte lätt när domaren dessutom spelar för Tottenham. Att visa röda ostskivan för det där är bara pinsamt.
Nämen va fan…
Bara att säga upp Viaplay när de inte kan leverera båttre grafik än så där.