Premier League 2024/2025

4 inlägg har sammanfogats med ett befintligt ämne: Stryktipset 2024/2025

Eftersom man inte kunde se CL, så är Det rätt trevligt att se United käka upp Barnsley i ligacupen iallafall. Nästan så man börjar hoppas på Unitedvinst redan.

1 gillning

Faktiskt riktigt trevligt att se en match i lugn och ro. Krävs ett div. 3 lag..:sunglasses:

1 gillning

Satt på sunkig irlänsk pub igår och kollade liverpool matchen... men var även bayen matchen.. hur ofta blir det totalt 12 mål i en match?!

Kul för Kane att göra 3 mål.... att samtliga var straffar känns lite sekundärt

@xms67 håll hårt i sargen, nu är det 90 minuter ångest igen.

Men det ser ganska bra ut idag. Tills nästa match ska vi bara träna på att få bollen i mål…

Dubbla ribbträffar :face_with_peeking_eye:

1 gillning

Om en halvlek utan mål kan vara bästa halvleken på mycket länge så har vi just sett den.

Just därför kommer vi förmodligen kryssa eller torska :face_with_peeking_eye:

1 gillning

Nu börjar oron komma…

Satan vad surt att vi inte fick straff där. Hade behövt ett gratis mål för att kunna andas ut.

1 gillning

Heja Arsenal eller Liverpool. Värdelöst att vara Unitedfan idag. @xms67 vi får byta till city eller nåt. :poop:

2 gillningar

Så himla tråkigt. Det här är matcher vi måste vinna. Men nej..:cry:

Är det bara jag eller känns det inte som United underprestererar mot sämre motstånd? Vi kan göra en kanonmatch mot Liverpool i FA cup finalen när det verkligen gäller, men vi kan inte spöa ett blåbärslag.

Det tror jag är korrekt. Vi har varit svaga mot svagt motstånd och mot mellanlag. Jag har tänkt att det beror på vistande psyke i laget. Som du själv skrev, tror jag, vi brukar åka på ett mål och få fullständig panik. I år ser det bättre ut, men långt ifrån bra.

Fast ni är inte ensamma på det
#nottinghamforest

2 gillningar

Ikväll är det en superintressant match. City - Arsenal. Kommer City rycka i toppen redan nu?

1 gillning

Håland gör minst två baljor.

Det är ju risk för det. I kväll är vi väl alla Arsenalsupportrar?

Ja, United har vi glömt. Får väl vara lite moraliskt stöd till @Anders_H och @Thomas :sweat_smile:

2 gillningar