Premier League 2022/2023

Patrik Sjöberg brukar säga det här bra. Ibland lyfter ju någon fram att hopparen X eller Y hoppade egentligen flera centimeter över Sjöbergs världsrekord även om ribban låg lägre. Saken är ju bara den att det finns inte någon sådan tävling..:sunglasses::joy::joy:

3 gillningar

Såklart en United fan skulle säga det och supportas av en Blackburn :wink:

1 gillning

:heart:

1 gillning

Hahahaha.... Jo så kan man ju också göra. Men som Patrik Sjöberg tänker: Det är fel.

1 gillning

Idag hoppas jag Sandcastle å United har skitmatcher...

United kommer gå som tåget. Jag kan troligen inte se matchen..:disappointed_relieved:

1 gillning

Jag hoppas Maguire spelar.......

1 gillning

Seg match när wolf spelar för X...

Smygkollar lite.

1 gillning

Orkade inte koppa upp till TV

1 gillning

Yes!!!... Nu finns det hopp for snart kommer Harry ut på plan...

ahepp...så var det med det!.. Kul för united att få spela i CL framöver :slight_smile:

1 gillning

Det är så tragiskt men samtidigt också så typiskt. När det krävdes som mest, presterade Arsenal som sämst..:rage:

2 gillningar

2 inlägg har sammanfogats med ett befintligt ämne: Champions League 2022/2023

Sheffield Wednesday förlorade med 0–4 i första mötet mot Peterborough. Andra mötet vann de med 4–0. Förlängning pågår …

1 gillning

Och nu står det 1–1 i förlängningen. Otroligt!

1 gillning

När ska domarna börja granskas?

Kampen om CL-platserna har blivit onödigt spännande. United med kniven på strupen efter att Liverpool fått ordning på spelet. Nu avspark mot Bournemouth för United och Aston Villa för Liverpool. Känns som Liverpool redan vunnit sin match och vi kommer få kämpa som vanligt med stor risk för kryss.

1 gillning

Årets Unitedmål..:star_struck:

1 gillning