Premier League 2022/2023

Vilken dag vilken match och vilka lag. Det äkta röda och det köpta oljigt blåa ställs mot varandra och för första gången på många år är det en match på riktigt. På riktigt för att United inte bara kan samla ihop sig för att vinna en enstaka match och på riktigt för att vi kan efter ytterligare två matcher efter denna etablera oss bland topp två och inte sikta på att säkra fjärdeplatsen. Och är man i topp två kan man...

Rent konkret blir det så klart en svår match. Men City går inte som City brukar gå och United går som United gick förr. Men mycket kommer handla om en viss norrman och kan vi skära av honom kommer det bli mycket jämt. Hittar vi inte nycklarna för att stänga ner jätten från västerlandet kommer han säker göra ett par mål och jag får en förstörd helg.

För övrigt är det intressant att City köper en spelare som gör typ 20 mål på 17 matcher och laget blir sämre.

1 gillning

Strålande 0-0 halvlek. Vi leder på poäng..:smiley: Men oroande med ev skada på Rashford

1 gillning

nu händer det grejer!!!

Vilken match..:star_struck:. Herregud så skönt. Mycket snack om offside i studion. Detaljer, detaljer..:sunglasses::sweat_smile:

1 gillning

det var onside!!.. ingen tvekan. allt för att city inte ska ha chans att vinna PL

1 gillning

Exakt, ganska enkelt..:grin::birthday::champagne:

1 gillning

Mycket bra resultat för Arsenal :wink: :red_circle::white_circle:

2 gillningar

Alltså jag fattar inte...

Nä nu går jag på spriten

1 gillning

Två veckor i rad sabbar ni min tipsrad. Dags att sparka Klopp?

1 gillning

Alltså, det börjar bli ett problem på riktigt, jag fattar inte vad ni hamnat i för svacka? Hur gick det för Gakpo?

1 gillning

Han hade två lägen... men missade 10ggr fler.

Alltså jag vet inte vad det är som att de inte vill vinna. så lamt spel så man blir rädd.

Om det fortsätter så i höst kommer det ju bli så.

Sabbade inte blackburn förra veckan också?.
...gick ju inte skitbra idag heller.

De har inte varit med på Stryktipset.

Skönt med en säker etta på Brighton, räckte dock bara till nio rätt :blush:

1 gillning

12 rätt förra veckan och 11 rätt den här veckan. :sunglasses:

1 gillning

Jag är nöjd med nio så länge säkra ettan på Brighton satt och City förlorade, hjälper Gunners i jakten på titeln :grin:
Säkra ettan på Brighton var mest en bonus, räknar inte med Pool som en faktor i titelracet :wink:

2 gillningar

är väl ingen som gör just nu

1 gillning

Tackar Lloris för första målet, förhoppningsvis blir det några till..
COYG