Premier League 2020/2021

Faktiskt en av de tråkigaste matcherna på mycket länge som jag sett. Leeds är ändå halvbra och United utan gnista.

om en vecka är det en avgörande match :slight_smile:

Kul…:+1:

Bubblans stora match? Idag, 17:30, tar United emot Liverpool och spänningen är på topp. Alla matcher mot Liverpool är stormatchen, även om vi som idag inte komme nå City och i princip är klara för CL.

För Liverpool är det lite tvärt om. De måste verkligen vinna idag för att ha en seriös chans på CL. Jag tror dock inget lag behöver någon extra motivation. Det blir dagsform, taktik och tur som avgör matchen. Eller vad säger du @Stefan_Sandstrom ?

Spelade Liverpool på tipset. Då blir jag glad om de vinner och kan fortfarande vara skadeglad i bubblan om de förlorar. :wink: Blir säkert oavgjort bara för det.

1 gillning

kommer bli sjukt spännande

Precis som du säger är denna matchen inte livs avgörande för united… Men för oss handlar det som CL spel eller inte.

…ingen gillar… ja du vet

Jag kommer tyvärr missa matchen. Ska middag med äldsta dottern.

2 gillningar

Protester kan försena eller helt stoppa matchen.

1 gillning

alltså…för i helvete

1 gillning

De försenar ju matchen så att du ska hinna se den.

Verkar vara avspark kl. 20:30 som gäller nu.

Perfekt… som man kan tro detta var ordnat av mig :roll_eyes::man_shrugging:

Nu säger de att matchen är uppskjuten…:man_shrugging::rage:

Är det denna eller?

Yes.

Här tycker jag annorlunda. Även om man kanske inte har hela bilden härifrån soffan. Att man protesterar och för vad man demonstrerar är jag helt med på. Jag är även för civil olydnad ibland. I detta fall är jag dock mycket tveksam till dessa metoder.

2 gillningar

Bakom betalvägg men intressant läsning om du har tillgång:

1 gillning

11 inlägg delades upp till ett nytt ämne: Championship 2020/2021

Nu meddelar Premier League att matchen kommer att spelas torsdag den 13 maj klockan 21.15, svensk tid.

1 gillning