Premier League 2020/2021

Den 29:e säsongen av Premier League skulle egentligen inledas den 8 augusti men har blivit försenad på grund av covid-19.

Här diskuterar vi rykten, övergångar och annat av intresse inför säsongen. När säsongen drar i gång är det givetvis också den här tråden som gäller.

1 gillning

Nent Group har rättigheterna till Premier League även den här säsongen (och har säkrat dem fram till 2028). De kommer fortsatt att sända Premier League på Viaplay och V Sport (tidigare Viasat).

Det ska bli extremt intressant att se hur bra Liverpool är även i höst. Tyvärr.

Sedan ska det bli intressant att se om Man Utd får fart på spelet. Man har alla förutsättningar för det. Men Pogba blir väl sur. Sedan kommer tre skador och några bortdömda mål…:innocent:

6 inlägg har sammanfogats med ett existerande ämne: Premier League 2019/2020

En hel del spännande rykten och övergångar nu. Manchester City verkar satsa hårt på att återta titeln. Leeds rustar för att etablera sig i Premier League.

city…bevis på att man kan köpasig framgång.
Pay to win

Nu spelas första matchen för säsongen och i kväll får vi se mästarna Liverpool mot nykomlingarna (återvändarna) Leeds.

1 gillning

Vi lär ju aldrig få se blackburn - Liverpool i premier league iallafall

Jag skulle inte säga aldrig men den här säsongen går Blackburn varken upp eller ner i seriesystemet.

1 gillning

Jag tror faktiskt Arsenal tar PL20/21. Du hörde det av mig först

Haha, kommer inte att hända. Det blir Manchester City.

1 gillning

Är det City du sätter en Bira på?

Japp, en bira är det värt.

Nu får Leeds visa att de är att räkna med den här säsongen.

Härlig stämning hemma hos @Stefan_Sandstrom nu? :wink:

ah men fy fan vilken match

1 gillning

Spännande med värvningen av Thiago. Vad kör ni för app för att ha koll på fotboll?
Jag kör onefotball

EPL Live.

Forza Football, The Guardian och The Athletic.

Leeds–Manchester City låter som en underhållande match på pappret.

3 gillningar