Premier League 2020/2021

Underbart att inleda landningen av denna slödag med att se Man Utd…:v:

Njut så länge det varar. Potters gäng ska inte underskattas.

1 gillning

Som sagt.

Typiskt…:roll_eyes:

1 gillning

Du kan få vara lite skadeglad åt att jag fick 12 rätt på Stryktipset i går. Hade 1X i PSG-matchen som det blev 2 i. Blev 1090 kr i stället för 45 000 kr.

Skulle aldrig känna skadeglädje. Om nu inte du spelat fel på United…:sunglasses:. Under många är tippade jag. liiite för mycket varje vecka. Men aldrig att jag fick 13 rätt, inte ens de få enkla gångerna.

Jag kör 64 rader varje lördag. I övrigt undviker jag spel för jag tror att speldjävulen skulle ta mig.

Klokt. Jag spelade en hel del på trav en period. Upptäckte att det var roligt och enklare(eller att jag fattade det bättre) än fotboll😬. Blev lätt lite för mycket pengar per vecka även om jag vann en del. Sedan satte jag en fullpottare - alla hästar hemma så att säga. Slutade spela omedelbart efter det. Sedan var det ingen jättevinst, men för mig var det sköna pengar, jag var mycket ung och ganska fattig.

1 gillning

Det gick ju vägen…:smiley:. Känns mycket stabilt, vinna utan att spela bra är ett gott betyg. Som @Zop skrev, Potters gäng ska inte underskattas. De har ett ganska enkelt men begåvat spel. Samtidigt är det väl just det som gör att de förlorar, hade de kört grisfotboll undrar jag om verkligen United får in två baljor.

1 gillning

Manchester City hade 29–2 i målchanser mot Leeds och spelade med en man mer halva matchen.

Manchester City–Leeds United 1–2.

1 gillning

Det är ju helt underbart…:clap::clap::smiling_face_with_three_hearts:

satan så skönt detta var

2 gillningar

Snart dags för en stormatch. Manchester United åker till London för att hämta hem tre poäng i mötet med Tottenham.

Du väljer den matchen framför stormatchen IFK Norrköping–IK Sirius? :wink:

Jajamensan. Har en god vän som är inbiten Sirius och Unitedsupporter. Han bevakade lokalligan…:grin:

3 gillningar

tack för ni tog den. annars hade spurs haft likamycket poäng som oss

1 gillning

Nu United som tar emot Burnley. Bollen i nät från gästerna efter 15 sekunder. Dock offside med typ en millimeter…:fearful:

Nu är inte sista ordet sagt ännu men vilka klubbar håller ni på i Premier League om storklubbarna lämnar? Blir det West Ham och Leeds? :wink:

Jag har en liten fling med Fulham, men de åker väl också ut i år…?