Premier League 2020/2021

Yes.

Här tycker jag annorlunda. Även om man kanske inte har hela bilden härifrån soffan. Att man protesterar och för vad man demonstrerar är jag helt med på. Jag är även för civil olydnad ibland. I detta fall är jag dock mycket tveksam till dessa metoder.

2 gillningar

Bakom betalvägg men intressant läsning om du har tillgång:

1 gillning

11 inlägg delades upp till ett nytt ämne: Championship 2020/2021

Nu meddelar Premier League att matchen kommer att spelas torsdag den 13 maj klockan 21.15, svensk tid.

1 gillning

Det är ju skitsent min tid… Jäkla United

2 gillningar

An anonymous United fans group with the hashtag NOTAPENNYMORE launched an online campaign to boycott the club’s major partners, which include Adidas, TAG Heuer and Cadbury, and wrote an open letter to them vowing to target their products.

200 miljoner pund är ingen struntsumma.

Knepigt det här. Att man kan kritisera Glazer är solklart, men frågan är vad som är bäst för laget just nu…?

United möter Aston Villa i den första i en rad matcher, 4 matcher på 8 dagar.

Vi ligger inte bara under, vi har problem i spelet också… Men United brukar kunna vända underlägen, men idag krävs det nog något extra.

1 gillning

mm… går ju bättre nu

1 gillning

vad glad jag blev. länge sedan man såg gult för filmning

1 gillning

Som vanligt kommer United ut som ett helt annat lag i andra. Vi har tagit 30 eller 31 poäng i matcher där vi legat under i första. Imponerande, men också onödigt.

Det gula/röda var riktigt fint. Sådan ska få konsekvenser!

Edit: Skriver som kratta, ändrade 21 till 31 och vu till vi.

1 gillning

Då var match 2 på 8 dagar här. Snart avspark mot Leicester med ett rent reservlag. Ska bli så himla kul att se vad som händer när man sätter detta lag på plan. United behöver 1 poäng under resten av säsongen för att vara helt säkra på CL nästa säsong.

Klubbarna som jagar Leicester är nog inte helt nöjda med att ni ställde upp med reservlaget.

1 gillning

Så är det nog, men det gick ju som det gick…:man_shrugging:

1 gillning

MEN FÖR I HELETE!!!

(ARG UTFYLLNaD)

2 gillningar

Snabb, rörig men rolig start.