Premier League 2020/2021

Liverpool vinner med 2–1. Ni läste det här först.

Sätter inget hjärta på den hur sannolik det än må vara…:wink:

jag tror på X

Ja skulle någon ge mej (United supporter) ett X innan matchen så skulle jag ta det!
Jag hoppas verkligen att matchen blir så bra som den har förutsättningar att bli :blush:

1 gillning

Yes, ett kryss känns just nu som en vinst. Men bollen är rund…:grin:

1 gillning

En långsam söndagsmorgon som sakta kommer öka i tempo fram till det exploderar 17:30. #livmun

4 gillningar

#livmun?

Liverpool vs Manchester United i Premier League, dagens höjdpunkt (och ångest moment) för oss United supportrar.

1 gillning

Ok. Jag hoppar det!:joy:

2 gillningar

Det är ju nästan så jorden stannar 17:30. Alla kommer storögt titta och våndas…:grin:

1 gillning

Dream on…:wink:

2 gillningar

Tänk dig Tour de France fast med 22 personer och en boll på en gräsplan. :wink:

3 gillningar

Don’t even go there!

För 10-20 år sedan, ja.

Idag tycker jag att PL har blivit ett skämt som alla skrattar åt, totalt opersonligt och för dåligt jämfört med flera andra ligor. De är inte ensamma om detta men dock.

Tyvärr blir det ju inte bättre av tomma läktare :frowning:

Det var bättre när Cantona, Beckham, bröderna Scholes m fl spelade. Då var United verkligen United.

Det var bättre när Blackburn vann ligan. :rose::v:t2:

Blackburn? De som TFF slog ut ur UEFA-cupen, trots stjärnor som Alan Shearer och Chris Sutton, för 25 år sedan…det Blackburn?

:wink:

Ja, det Blackburn som vann Premier League på våren efter den fadäsen mot Trelleborg. :flushed:

Äe det något du inte tycker var bättre förr…? :wink:

@xms67 Welcome to Anfield

1 gillning

Jag tackar och bugar och säger att som tack hoppas jag det blir blixtrande underhållning.

1 gillning