Posta era mobilfoton

Jag ska ut på en promenad och sedan ska grillen fram för att grill korv… :smiley:

1 gillning

Tog fram grillen, men sonen stack till en kompis och hustrun tyckte att utedosen var full och gick in. Var för lat för att grilla enbart åt mig. Så nu står den där som ett monument av det som inte blev. :grin:

Edit: Då autokorrekt ändrar utedosen till utedassen så har jag ändrat tillbaka…:sweat_smile:

1 gillning

Du får tömma utedasset så kanske hon kommer ut igen :wink:

2 gillningar

Jag tycker det bästa är att slippa snön helt :slight_smile:

Ett par snabba jag hittade från Malmö City igår söndag :slight_smile:

5 gillningar

Adelsgatan och Söderport i Visby så här års. Men innan snön kom…

7 gillningar


Nattfoto - strand i Torrevieja

12 gillningar

12 gillningar

Gissa…Vart är vi där? ps/ färgerna är äkta.

5 gillningar

Norra Löddeköpinge?

2 gillningar

Nejdå. Det är ju i fjällen som du ser. Det börjar på S

Otroligt glad över sin snögubbe :blush:

8 gillningar

Sälen alt Storlien :star_struck:

Här har vi inte sett snö på ett decennium :joy:

Nej, tyvärr. Fast det börjar samma som dom 3 första bokstäverna på Storlien.

Här är det mycket snö och sol. Jobbar som digital nomad numera så jag kan bo var jag vill.

2 gillningar

Stornoway?

Det måste va så skönt att kunna jobba var i från man vill. Vill ju dock till att man har arbetsmoralen till det oxå

Jäkla fina bilder ni tar :smiley: jag delar med mig av ett första bidrag ikväll. Bilden är tagen en kväll efter jobb för någon vecka sedan, när det var rätt mörkt. Den automatiska slutartiden gjorde sitt tycker själv bilden är riktigt häftig! :star_struck:

iPhone 12 Pro :iphone:

11 gillningar

Snyggt bild! Bästa staden dessutom :wink:

2 gillningar

Tack :grinning: är ingen fotograf direkt - men shit va impad man blir av vad tekniken kan åstadkomma (säger jag och nästan svär i kyrkan med tanke på vilket forum det är :stuck_out_tongue_winking_eye:).

Malmö är bäst :raised_hands::joy:

1 gillning