Posta era mobilfoton

Taget med? :thinking:

Iphone 11 pro max med gula blixten där uppe. Samma dag och tidpunkt på samma plats. Förstår inte att himlen blev blå i kolsvart mörker.

1 gillning

12 PRO Max

5 gillningar

Påminner om ett ställe i Torna Hällestad som heter kaninlandet :smiley:

bild

Taget med: 12 Pro Max

Såhär såg det ut utan mörkerläget

bild

8 gillningar


Grabben i himmelriket hos min bror. Iphone xr

7 gillningar

Kallis i Visby. 11 PRO i mörkerläge.

8 gillningar

iPhone 12 PRO Max :ok_hand:t2:

8 gillningar

bild
Monokromt idag. iPhone X.

6 gillningar

Precis som senaste två månaderna. :grimacing:

iPhone 12 - redigerat. Drar man upp fotot med trästocken på en skärm lite större blir det smärtsamt tydligt att mobiler fortfarande har problem med nice bockhe.

8 gillningar

Går hem och ser den här, lite kul att inte alla barn sitter inne och spelar CS och LoL.

St Johannes kyrka i Malmö en lördagkväll

8 gillningar

Bild tagen som hastigast då jag tyckte miljön va så härlig.
(iPhone 12pro max utan några inställningar eller efterarbete, öppnat kameraappen och knäppt av bara. Bilen jag satt i körde i typ 10km/h)
bild

14 gillningar

Taget med iPhone 12 Pro i ett kyligt Östersund i skymningen. När jag laddar upp detta har vi -21.2℃ för att vara exakt :grinning:

14 gillningar

Vad mysigt med all snö!!

Ja när vintrarna är som denna säsong, kall och snörik är det verkligen mysigt :star_struck::cloud_with_snow::snowflake::snowman_with_snow:

2 gillningar

Varje gång jag ser sådana bilder är jag så glad att ni har all snö uppemot Norrland så vi slipper den :smiley:

Problemet tycker jag år när det är som “vanligt”, pendlar runt nollan. Slaskigt och skitigt. Som det är nu i Stockholm är det underbart. Kallt, torrt och vackert så det gör ont i ögonen…:smiley:

2 gillningar

Ja, nu är det perfekt pulkaväder med en termos varm choklad. Har varit ute både i går och i dag.

:sunny::snowflake::sled::coffee:

1 gillning