Politisk debatt (2021–2022)

Paolo Roberto… Där var PK-Sverige snabba att kasta ut hans produkter från butikerna trots att det inte var hans varumärke längre.

Du har nog missförstått både poängen och det som @RolexJocke skrev.

Blixtsnabba. För att inte tala om hur han hängdes ut och medialt förföljdes under lång tid. Vet inte ens om de har slutat än.

Det är väl som vanligt, när man är sur för att public service inte rapporterar om det man själv tycker är viktigt så skriks det att Public Service "censurerar "en och när de rapporterar om något man själv inte tycker om ja då skriks det att det är för lite “censur” och påkalla nerläggning.

Världen är inte större än sin självupptagen.

8 gillningar

Helt ok beteende.

Det provar låta så i sosselägren, där skygglappar och icke-existerande verklighetsförankring regerar :slight_smile:

Ingen är förvånad. Detta är begåvningsreserven och man förväntar sig inte annat. Däremot förväntar jag mig att det blir kalla handen mot sådant, tyvärr skulle det inte förvåna mig om det hade effekt.

Och i högerpöbelträsket fortsätter det komma icke-argument och plattityder som saknar intellektuell innebörd.

4 gillningar

Är det beteende som detta som ligger bakom nomineringen :thinking:

Intellekt, det är något som sossarna inte ens kan stava till :slight_smile:

Rykten gör gällande att Steffe vill vara med nästa år i P3 Guld :laughing:

1 gillning

Trodde att det var Borgs låt :joy:

Efter insidertips vet jag varför han vann. Det borde vi anat. https://youtu.be/X1bQUnm-eo0

1 gillning

Bästa programmet i SR!

Tillsammans med Konflikt, Filosofiska Rummet, Godmorgon Världen, Kina Podden, Det Politiska Spelet, USA Podden…:wink:

1 gillning

Nu är P3s guldpojke nominerad för en grammis också. Fortsätter det så här är han snart statsminister. Bra jobbat kultursverige!

Kristersson: Det ska löna sig att arbeta!
Mångkultursverige: Det ska löna sig att begå brott!

Men du att ett musikpris skall väga in andra parametrar än just musiken?
Hur skall det gå till I så fall.

Jag förstår att det upprör många att denna person är nominerad men man måste kunna hålla flera bollar i luften.

Det är väl just det som är problemet. Det Yasin håller på med kan inte kallas musik.

Ok. Den nivån. :man_shrugging:

Sedan har det väl inte lönat sig med den brottsliga banan eftersom han sitter häktad. :thinking: