Podcaster appen 😡

Varför är den så defekt så många gånger?
Lyssnar på den 10x mer än music men den är så mycket sämre.
Reklam-poddar kan fastna i ett laddande tuggande tills den säger att avsnittet inte är tillgängligt längre och man får starta om appen igen.
I Apple Music kan jag lyssna på en låt för två veckor sen och höra den minnas exakt låt varje gång jag startar bilen som triggar igång Apple Music.
I podcast däremot kommer den inte ihåg poddavsnitt som jag lyssnade på för 20 minuter sedan…

Har testat andra appar men alltid föredragit podcast ändå men samtidigt hatar jag den.
Min iPhone borde veta vid det här laget att jag lyssnar på podd 9/10 gånger jämfört med Apple Music.

Overcast är din vän :slight_smile:

4 gillningar

Jag använder pocket casts och tycker den funkar bra😁

1 gillning

Jag tycker också den är klockren!

Kanske tar nån sekund att starta podden ibland, men överlag tycker jag den är fel fri

Jag har tittat på alla andra men har svårt att lämna podcast med min gedigna lista och som visar vad jag lyssnat på.
Men sparar overcast i molnet vad du spelade för avsnitt senast likt Apple Music?

Många podcast-appar låter dig göra en expert till den nya appen. Så gjorde jag när jag bytte app.

Jo men det visar väl aldrig spelade avsnitt i den exporten.
Sen om jag väljer en annan podcast förlorar jag väl även Siri-funktioner för podcaster?
Jag vet inte, känns som att det är som vanligt med Apple…
Man får vänta ut dom för det kommer fixas, en vacker dag…
Kan dom få Apple Music att fungera borde de kunna köra en copy+paste till podcast-kodningen.

Overcast har stöd för Siri och man kan spela in egna fraser som till exempel: Overcast spela Esse och vänner.

1 gillning

Jag förstår inte kritiken mot Podcaster. Att det saknas funktioner är en sak men att den skulle krångla så mycket som andra säger upplever jag inte. Har testat andra men alltid gått tillbaka till Podcaster. En av anledningarna är för att den finns till ATV4

bye