Podcast: Framtiden ser inte direkt ljus ut

Från sajten:
image

Denna vecka är det bara två tappra riddare, Esse och Ellen som håller fortet. Men det är inte så bara. Det blir återigen en hel del fokus på TikTok och Nintendo.

Veckans största nyheter rör sig återigen om Nintendo Switch 2 och TikTok, men också Samsung S25 och rykten kring en ny iPhone. Det blir även fler spelklassiker, streaming av spel, annonser i Windows och en hel del it-säkerhet.

Länkar från veckans avsnitt

Så lyssnar du

Du kan lyssna på Teknikveckan via Apple Podcaster, Spotify och överallt där poddar finns. Sök bara på Teknikveckan så hittar ni oss. Nytt avsnitt kommer varje vecka överallt där poddar finns eller helt reklamfritt via din egen Patreon-feed.

Stöd oss

Med Teknikveckan+ innebär det att du får varje avsnitt reklamfritt i din poddspelare och alldeles egna podcast-feed. Du får din unika podd-feed skickad till dig när du registrerar dig som abonnent på Patreon. Du får också unikt innehåll i vårt forum Bubblan och mer av oss!

Stöd oss på Teknikveckan, bli Patreon nu!

FÖLJ OSS

Vi vill sända ett stort TACK till alla våra Patreons, medlemmar och följare. Utan er vore ingenting möjligt.

Jag kunde inte sova så lyssnade på podden såhär på natta! Bra avsnitt och håller med både @Esse och Ellen, @Bluish? om det som pratades om i avsnittet. Mycket av det i alla fall!

Jag är dock väldigt sugen på att köpa Nintendo Switch 2 vilket är lite ovanligt för mig då jag inte varit sugen på nya konsoler på länge. Kanske blir ett köp när den väl kommer! Jag spelar dock mest på PC idag. Under Linux till och med!

Bli säker-podden har jag dock lyssnat på redan.

1 gillning