Podcast: Bubblan LIVE öppet för alla!

Från sajten:
image

Inställt. Dessvärre blir kvällens LIVE inställd PGA att deltagarna som befinner sig i Stockholm inte tar sig hem till mikrofonerna.

Ljudtekniker Dennis får det nog tyvärr svårt att underhålla en timme på egen hand. Men vi ses och hörs nästa vecka! Ledsen för att förstöra er planering och ta veckans höjdpunkt ifrån er.

Livesändningarna och den öppna inspelningen är nu öppen för alla och äger rum varje tisdag. Klippt version kommer torsdagar reklamfritt via er Patreon-feed, men också gratis med reklam på den vanliga feeden. Så tala om för era vänner, varenda kotte som ni känner.

Via livesändningen på YouTube kan du vara med och ställa dina frågor och vara en del av Bubblan.

Stöd Teknikveckan och Bubblan, bli Patreon nu!

FÖLJ OSS

Vi vill sända ett stort TACK till alla våra Patreons, medlemmar och följare. Utan er vore inget möjligt.

Inställt!

Dessvärre blir kvällens LIVE inställd till följd av tågstrejken. Deltagarna kommer inte hem och Ljudtekniker Dennis får det nog tyvärr svårt att underhålla en timme på egen hand.

Men vi ses och hörs nästa vecka! Ledsen för att förstöra er planering och ta veckans höjdpunkt ifrån er.

Rättelse, det handlar inte tågstrejk. Utan att SL är rädda för att få sladd på tågen.

Från sajten:
image

Det är tisdag igen och det är dags för Bubblan Live. Ikväll är det återigen Marcus Attefors, Mathias Severyd och och ljudtekniker Dennis Klarin som håller i sparkarna.

Efter ett långt och trevligt samtal förra veckan där vi inte hann få med allt vi hade att säga så fortsätter vi i samma bana. Det blir såklart teknik, tv-spel, serier, film och allt där emellan! Anslut till oss 20.30, lyssna, titta, ställ era frågor och var med att diskutera och bestämma innehållet i veckans avsnitt.

Livesändningarna och den öppna inspelningen är nu öppen för alla och äger rum varje tisdag. Klippt version kommer torsdagar reklamfritt via er Patreon-feed, men också gratis med reklam på den vanliga feeden. Så tala om för era vänner, varenda kotte som ni känner.

Via livesändningen på YouTube kan du vara med och ställa dina frågor och vara en del av Bubblan. Nedan hittar ni YouTube-länken för kvällens avsnitt.

Vi ses ikväll!

Stöd Teknikveckan och Bubblan, bli Patreon nu!

FÖLJ OSS

Vi vill sända ett stort TACK till alla våra Patreons, medlemmar och följare. Utan er vore inget möjligt.

Är det uppladdning inför Eurovision deltävlingen? :wink:

1 gillning

Självklart! Är det ikväll?

Från sajten:
image

Det är tisdag igen och det är dags för Bubblan Live. Ikväll är Bulan tillbaka tillsammans med ljudtekniker Dennis Klarin.

Bulan är tillbaka efter några veckors frånvaro. Hur har det gått med hans fiber? Vad har han gjort? Så många frågor.

Tillsammans med en robotgräsklippar-testande ljudtekniker ska det såklart diskuteras teknik, tv-spel, serier, film och allt där emellan! Anslut till oss 20.30, lyssna, titta, ställ era frågor och var med att diskutera och bestämma innehållet i veckans avsnitt.

Livesändningarna och den öppna inspelningen är öppen för alla och äger rum varje tisdag. Klippt version kommer torsdagar reklamfritt via er Patreon-feed, men också gratis med reklam på den vanliga feeden. Så tala om för era vänner, varenda kotte som ni känner.

Via livesändningen på YouTube kan du vara med och ställa dina frågor och vara en del av Bubblan. Nedan hittar ni YouTube-länken för kvällens avsnitt.

Vi ses ikväll!

Stöd Teknikveckan och Bubblan, bli Patreon nu!

FÖLJ OSS

Vi vill sända ett stort TACK till alla våra Patreons, medlemmar och följare. Utan er vore inget möjligt.

Från sajten:
image

Det är tisdag och det är snart dags för Bubblan Live. Det blir de tappra krigarna Johan Bubblan-Bulan Bulansson och ljudtekniker Dennis Klarin ni får möta även ikväll.

Blir uppkopplingen mot Bulan stadigare än någonsin? Hur har det gått med Dennis gräsklippare och har han blivit kär i ett par hörlurar nu igen? Alla dessa stora frågor får ni svar på ikväll.

Det blir såklart också teknik, tv-spel, serier, film och allt där emellan! Anslut till oss 20.30, lyssna, titta, ställ era frågor och var med att diskutera och bestämma innehållet i veckans avsnitt.

Livesändningarna och den öppna inspelningen är öppen för alla och äger rum varje tisdag. Klippt version kommer torsdagar reklamfritt via er Patreon-feed, men också gratis med reklam på den vanliga feeden. Så tala om för era vänner, varenda kotte som ni känner.

Via livesändningen på YouTube kan du vara med och ställa dina frågor och vara en del av Bubblan. Nedan hittar ni YouTube-länken för kvällens avsnitt.

Vi ses ikväll!

Stöd Teknikveckan och Bubblan, bli Patreon nu!

FÖLJ OSS

Vi vill sända ett stort TACK till alla våra Patreons, medlemmar och följare. Utan er vore inget möjligt.

Från sajten:
image

Det är tisdag och det är dags för Bubblan Live. Ikväll möter ni Marcus Attefors, Mathias Severyd och ljudtekniker Dennis Klarin.

Var med oss ikväll och förutspå vad vi får se under WWDC nästa vecka. Vi killgissar och drömmer samtidigt som ni kan ge era tankar i kommentarsfältet. Vi ses ikväll!

Livesändningarna och den öppna inspelningen är öppen för alla och äger rum varje tisdag. Klippt version kommer torsdagar reklamfritt via er Patreon-feed, men också gratis med reklam på den vanliga feeden. Så tala om för era vänner, varenda kotte som ni känner.

Via livesändningen på YouTube kan du vara med och ställa dina frågor och vara en del av Bubblan. Nedan hittar ni YouTube-länken för kvällens avsnitt.

Vi ses ikväll!

Stöd Teknikveckan och Bubblan, bli Patreon nu!

FÖLJ OSS

Vi vill sända ett stort TACK till alla våra Patreons, medlemmar och följare. Utan er vore inget möjligt.

Från sajten:
image

Ikväll är det dags för det vi alla väntat på. WWDC 2023 drar igång och öppnar upp med en livesänd Keynote.

Vi är såklart samlade och taggade. I klassiskt Macradion-manér är Marcus Attefors, Mathias Severyd och Dennis Klarin samlade redan vid start, 19.00, och följer eventet live och ger sina kommentarer och reaktioner. Efter spelar vi in ett vanligt poddavsnitt. Ni kan följa allt live via vår YouTube-kanal och via länken nedan från 19.00 ikväll.

Livesändningarna och den öppna inspelningen är öppen för alla och äger rum varje tisdag. Klippt version kommer torsdagar reklamfritt via er Patreon-feed, men också gratis med reklam på den vanliga feeden. Så tala om för era vänner, varenda kotte som ni känner.

Via livesändningen på YouTube kan du vara med och ställa dina frågor och vara en del av Bubblan. Nedan hittar ni YouTube-länken för kvällens avsnitt.

Vi ses ikväll!

Stöd Teknikveckan och Bubblan, bli Patreon nu!

FÖLJ OSS

Vi vill sända ett stort TACK till alla våra Patreons, medlemmar och följare. Utan er vore inget möjligt.

1 gillning

Från sajten:
image

Det är tisdag igen och det är dags för Bubblan Live. Ikväll är det Bubblan-Bulan och Sevis som gör ljudtekniker Dennis Klarin sällskap.

Möt en kristallklar Bulan, Sevis (som ansluter något senare pga jobb) och trädgårdsmästare/ljudtekniker Dennis Klarin ikväll. En vecka efter Apple-eventet och hur har det varit att leva med de olika beta-versionerna? Men det blir såklart också en massa annan teknik, tv-spel, serier, film och allt där emellan! Anslut till oss 20.30, lyssna, titta, ställ era frågor och var med att diskutera och bestämma innehållet i veckans avsnitt.

Livesändningarna och den öppna inspelningen är öppen för alla och äger rum varje tisdag. Klippt version kommer torsdagar reklamfritt via er Patreon-feed, men också gratis med reklam på den vanliga feeden. Så tala om för era vänner, varenda kotte som ni känner.

Via livesändningen på YouTube kan du vara med och ställa dina frågor och vara en del av Bubblan. Nedan hittar ni YouTube-länken för kvällens avsnitt.

Vi ses ikväll!

Stöd Teknikveckan och Bubblan, bli Patreon nu!

FÖLJ OSS

Vi vill sända ett stort TACK till alla våra Patreons, medlemmar och följare. Utan er vore inget möjligt.

Tyvärr uteblir veckans Bubblan LIVE. Men vi är förhoppningsvis tillbaka nästa vecka som vanligt, så vi får ses då! Ha en fin tisdagkväll. :mute::studio_microphone:

Jag försöker verkligen att vara Patreon och stötta men mina medlemskap upphör utan att jag gör något och jag får heller inga meddelanden. Ser nu att senaste dragning skedde 1 mars men här på Bubblan verkar jag fortfarande vara Patreon.

Jag har inte sagt upp något medlemskap och vill vara Patreon. Kan inte accessa poddarna så där verkar jag vara icke-medlem, men på Bubblan är jag fortfarande Patreon.

Jag vill alltså vara Patreon men varför plockas jag gradvis bort utan att få meddelande om detta…? :crazy_face: Hur gör jag för att återgå med full styrka?