Podcast: Bubblan LIVE öppet för alla!

Från sajten:
image

Välkommen in i Bubblan med oss! Första Livesändning av Bubblan går av stapeln 20.30 ikväll och är öppen för alla. Hoppas vi ses då!

Förändringarnas tid är här, igen. Livesändningarna och den öppna inspelningen fortsätter att gå av stapeln varje tisdagar klockan 20.30. Men blir nu öppen för alla!

Klippt version kommer torsdagar reklamfritt via er Patreon-feed, men också gratis med reklam på den vanliga feeden. Så tala om för era vänner, varenda kotte som ni känner.

Via livesändningen på YouTube kan du vara med och ställa dina frågor och vara en del av Bubblan. Nedan hittar ni YouTube-länken för kvällens avsnitt.

Vi ses ikväll!

Stöd Teknikveckan och Bubblan, bli Patreon nu!

FÖLJ OSS

Vi vill sända ett stort TACK till alla våra Patreons, medlemmar och följare. Utan er vore inget möjligt.

4 gillningar

Nu kör vi igång om 3 minuter, hoppa in och joina älskade bubblianer!

1 gillning

Jag är kanske lite förvirrad... :grinning: Är detta samma pod som macradion/teknikveckan, som hamnade bakom en betalvägg tidigare i år?

Edit:
Jag läste en tidigare artikel nu, som rätade ut mitt frågetecken.. :grinning:

Så trevligt att återigen få lyssna på er! :grinning::+1:t2:

3 gillningar

Från sajten:
image

Välkommen in i Bubblan med oss! Sändningen drar igång 20,30. Hoppas vi ses då!

Livesändningarna och den öppna inspelningen är nu öppen för alla och äger rum varje tisdagar. Klippt version kommer torsdagar reklamfritt via er Patreon-feed, men också gratis med reklam på den vanliga feeden. Så tala om för era vänner, varenda kotte som ni känner.

Via livesändningen på YouTube kan du vara med och ställa dina frågor och vara en del av Bubblan. Nedan hittar ni YouTube-länken för kvällens avsnitt.

Vi ses ikväll!

Stöd Teknikveckan och Bubblan, bli Patreon nu!

FÖLJ OSS

Vi vill sända ett stort TACK till alla våra Patreons, medlemmar och följare. Utan er vore inget möjligt.

1 gillning

Känner mig lätt side-steppad att inte hänga med i alla Patreon-turer. Eg. är jag på jakt efter reklamfria länken till nya podden men mina medlemskap verkar inte vara de rätta? Vilka ska jag ha och hur gör jag för att hänga med som Patreon?

Från sajten:
image

Det är tisdag igen och det är dags för Bubblan Live. Ikväll är det Bulan tillsammans med ljudtekniker Dennis Klarin som får besök av spelutvecklaren Mario Lasan.

Som redan nämnts så är det Bulan och ljudtekniker Dennis Klarin som ni får träffa ikväll tillsammans med spelutvecklaren Mario Lasan. Han jobbar på Paradox Interactive där det senaste kända spelat är strategispelet Victoria 3 som släpptes förra året. Följ oss live och ställ dina frågor i chatten.

Välkommen in i Bubblan med oss! Sändningen drar igång 20,30.

Livesändningarna och den öppna inspelningen är nu öppen för alla och äger rum varje tisdag. Klippt version kommer torsdagar reklamfritt via er Patreon-feed, men också gratis med reklam på den vanliga feeden. Så tala om för era vänner, varenda kotte som ni känner.

Via livesändningen på YouTube kan du vara med och ställa dina frågor och vara en del av Bubblan. Nedan hittar ni YouTube-länken för kvällens avsnitt.

Vi ses ikväll!

Stöd Teknikveckan och Bubblan, bli Patreon nu!

FÖLJ OSS

Vi vill sända ett stort TACK till alla våra Patreons, medlemmar och följare. Utan er vore inget möjligt.

1 gillning

Du bör ha fått en personlig podcast-feed att lägga till i din poddspelare med dessa prenumerationer! :slight_smile: Har du inte det får vi titta närmare på det, skall höra med dem!

Då verkar det inte funka. När jag i Patreon-appen försöker hämta länk till RSS-flöde så talar appen om att jag måste ha medlemskap i Bubblan+.

@Esse lust att kika på denna?

1 gillning

Kikar!

@LarsEinarsson Prova tvinga ny anslutning via: https://open.acast.com/public/patreon/fanSubscribe/2419531

Ditt Macradion-medlemskap borde iofs inte vara igång längre. Har de dragit pengar på det de senaste månaderna?

Stämmer. Det har inte dragits från det senaste tiden ser jag när jag checkar. Det hade ni gärna fått göra då jag vill stödja… :kissing_heart:

Men jag behöver inte ha Bubblan+ då alltså?

Verkar inte funka från Apple Podcaster.

Du skall trycka på länken och sedan välja allow :slight_smile:

Det var det jag gjorde från början. Om jag gör så öppnar sig appen Patreon, jag loggar in med min inloggning, trycker Allow och jag får enda valet att joina Bubblan med ett, två eller tre plus.

Det kan jag visserligen göra men då ska jag väl avsäga mig gamla Teknikveckan…?

Ser ut som det dessvärre. Bubblan++ är ju gamla Teknikveckan+ så jag förstår inte riktigt varför den inte vill med det du har dock.

Från sajten:
image

Det är tisdag igen och det är dags för Bubblan Live. Välkommen in i Bubblan med oss! Sändningen drar igång 20.30.

Ikväll är det Bulan och ljudtekniker Dennis Klarin som på egen hand ska ta sig an veckans alla händelser. Följ oss live och ställ dina frågor i chatten.

Livesändningarna och den öppna inspelningen är nu öppen för alla och äger rum varje tisdag. Klippt version kommer torsdagar reklamfritt via er Patreon-feed, men också gratis med reklam på den vanliga feeden. Så tala om för era vänner, varenda kotte som ni känner.

Via livesändningen på YouTube kan du vara med och ställa dina frågor och vara en del av Bubblan. Nedan hittar ni YouTube-länken för kvällens avsnitt.

Vi ses ikväll!

Stöd Teknikveckan och Bubblan, bli Patreon nu!

FÖLJ OSS

Vi vill sända ett stort TACK till alla våra Patreons, medlemmar och följare. Utan er vore inget möjligt.

Från sajten:
image

Det är tisdag igen och det är dags för Bubblan Live. Ikväll får Bulan och ljudtekniker Dennis Klarin förstärkning av Mathias Severyd.

Sevis är nykär i Last of Us och ska berätta allt om varför. Självklart blir det mycket mycket mer. Anslut till oss 20.30, lyssna, titta, ställ era frågor och var med att diskutera och bestämma innehållet i veckans avsnitt.

Livesändningarna och den öppna inspelningen är nu öppen för alla och äger rum varje tisdag. Klippt version kommer torsdagar reklamfritt via er Patreon-feed, men också gratis med reklam på den vanliga feeden. Så tala om för era vänner, varenda kotte som ni känner.

Via livesändningen på YouTube kan du vara med och ställa dina frågor och vara en del av Bubblan. Nedan hittar ni YouTube-länken för kvällens avsnitt.

Vi ses ikväll!

Stöd Teknikveckan och Bubblan, bli Patreon nu!

FÖLJ OSS

Vi vill sända ett stort TACK till alla våra Patreons, medlemmar och följare. Utan er vore inget möjligt.

Har nu fått tid till det här men får inte appen Patreon att lira, grr. Tänkte att jag skulle starta medlemskap hos ”kreatören” Bubblan men någon sådan finns inte. Samtidigt vet jag inte hur man avsäger sig medlemskap i vare sig gamla Teknikveckan eller MacRadion? Det verkar som jag kan bli medlem i Teknikveckan fast där är jag ju än så länge redan medlem. Om jag nu ska ha två medlemskap där, hur vet jag vilket som är den gamla (den jag vill avsluta)?

Vet att ni hade lite handpåläggning på mitt konto häromåret vilket kanske är anledningen till att det inte funkar fullt ut nu, vad vet jag?