Philips Oneblade

Frun vill ha en hårfri make :thinking: :rofl:

6 gillningar

Sjukt bra produkt, använt den i typ ett år. Att det ens finns något annat på marknaden måste bero på att inte fler upptäckt OneBlade från Philips.

Håller med. Det enda jag rakar ansiktet med.

Inget för mig, blir bara liggande i någon låda. :joy::joy::joy:

1 gillning

Är inte bladen svindyra?

Nope och håller hur länge som helst typ, kör fortfarande på samma blad sen midsommar då jag köpte Oneblade och dessa är knappt slitna. Men det är vad du betalar för som alltid, förbrukningsvaran.

Köpte ett gäng extra blad men har inte behövt använda något av dessa så långt, lär räcka ett par år.

1 gillning

Första jag köpte räckte i 6 månader men då rakar jag mig en gång i veckan.
Jag lovar att presentera resultaten efter jag rakat i dom nedre regionerna. :wink:

1 gillning

Framförallt så är det ju så smidig teknik, helt otroligt hur bra det funkar, man behöver inte bry sig om hur man rakar sig, ingen risk för skärsår osv.

För nedre regionerna, sätt på den modulen som är gjord för det, tips från Pripps. :joy:

1 gillning

Haha tack :+1:

Been there, done that. :slight_smile:

Utmana mig inte för jag har bild på katastrofen. Tog bort begränsningen och punkterade påsen :rofl:
Alltså det är det så pinsamt men 100% sant

Äh, så farligt var det inte, lite småsår, men beror väl på hur försiktig man var. Jag är ju en gentleman mot mig själv så det var lugnt. :joy: