Perfekta vlogg-kamerna är här

Fullformatskamera i storleken av Sonys instegskameror. Samma sensor som mäktiga A7S III. Jag skall ha två. Bye bye Blackmagic.

2 gillningar

Låter spännande :slight_smile: Är det verkligen ett FF-hus? Hur stor sensor har den?

Ska titta lite närmare på vilka pengar vi talar om.

Tror du en sådan skulle lira bra med adapter och Canon-gluggar?

Det är fullformatssensor i den på 12 megapixlar. Samma som Sony A7S III och FX3! Helt otroligt egentligen.

Det skall nog fungera bra med adapter.

2 gillningar

Vad ska du med 2 till? Finns det inte vidvinkel? :joy::joy:

DJI Pocketen följer med till Schweiz sen blir det förhandlingsbordet när jag kommer hem. :joy::joy:

Olika vinklar vid samma tagning - primärt i bilar :slight_smile:

Angående förhandling. Dessvärre har jag ju slutat äta allt med vetermjöl i - annars hade du kunnat skicka en årsförbrukning av äppelpaj och vaniljsås!

2 gillningar

Så du tror på fullaste allvar att jag skickar iväg vaniljsås? :joy::joy:

1 gillning

iPhonedo gav den väldigt höga betyg, men jag vet inte om det är värt att lämna Canon för den där.

Kan nån kan Sony.

1 gillning

Ska knalla in på Cyberphoto och känna på den någon dag, den ser dock liten ut och jag har nog svårt att få plats med mina feta fingrar på min Canon M50.

Potato Jet tycker den är lite högt prissatt.

Häftigt pris utan glugg... 32k

Ok, där ströks den.

Beställde precis en! Men jag har ju redan objektiv som passar.

3 gillningar

Chokladpraliner innehåller inte vetemjöl. :smile::ok_hand:t2:
Kan lära Jocke hur man gör. :grimacing:

2 gillningar

Bättre jag skickar vetemjöl, då vill han inte ha så mycket. :joy::joy:

Jag köpte 1:a i serien... ca 8k, ok, inte FF eller utbytbara objektiv... men duger bra att ha i fickan både till bild och video :slight_smile:

Ser fram emot en recension, gärna bakandes en sockerkaka med vaniljsås... :wink:

Kommer i min nya Gå ner i vikt-kanal!

1 gillning