Parkeringsappar gör att allt fler skickas till Kronofogden

Har laddat ner, skapat konto och lagt in mina uppgifter. Men jag kan inte slå på några Leverantörer. Någon som lyckats?

Att visa EasyPark i detta sammanhang är lite missvisande eftersom du inte bygger upp ngn skuld där. Betala med bankkort eller PayPal- som jag själv använder. Dessutom betala för effektiv tid - liksom förlänga på distans.
Det man avsåg i inslaget på Tv var väl sms och personnummerstyrda parkeringsalternativ.
EasyPark utvecklas hela tiden. Nu har den funktion för alla P garage som läser av reg skylten vid in och utfart.
Dessutom talar den numera om i fall det finns lediga platser i realtid dit du skall. Skulle inte vilja vara utan någon av funktionerna. Inte bygger jag upp ngn skuld till fiskus heller.

Finns säkert olika undantag och regler för det också. Om du hyr en plats - vad är det som säger att du får hyra ut den… om du äger platsen är en annan femma.
I min Brf skulle dom bli skogstokiga om man hyrde ut platsen. 73 platser på 95 lägenheter talar sitt tydliga språk. Och dom är just hyrplatser och ingår inte i lägenhet. Då kanske det varit annorlunda- precis lägen går att hyra ut,