Önskemål

Exakt, det är forum programvaran det ska ändras i men med den byråkrati som råder här så får vi väl svarta siffror i ljust läge hösten 2022 då ledningen kör dark mode. :rofl::rofl::rofl:

Ska ta en titt och se om vi kan göra något åt det. :slight_smile:

2 gillningar

Det syns ju supertydligt :slight_smile:

1 gillning

Jag tycker att hela emoji-tillägget känns ett hafsverk: valet av färgerna, att knappen inte ligger i linje med andra knappar och att emoji och siffra är placerade fel både på höjd och bredd i själva knappen.

2 gillningar

Jag håller med.

@Marcus_Attefors Så ser det inte ut hos mig, vare sig om jag kör ljust eller mörkt läge.

Hmm vad skumt, kan du ta bild på hur det ser ut hos dig med dark mode?

Inte för att jag vill lägga skulden på stackars @Jite men det var ju svarta siffror innan han började labba med forat. :rofl::rofl::rofl: Men det kanske är så enkelt som att då kanske inte dark mode fanns och när det ifördes så blev siffrorna vita för att passa det temat. Då kanske det inte finns möjlighet att ha svarta siffror på light mode. :rofl::rofl:

Jag skulle precis ta ett par screenshots och visa och bara för det så blev siffrorna svarta i mörkt läge denna gången :slight_smile:

Fortfarande ljus i ljust läge dock, kan vi inte få dem mörka även där? Texten i inläggen är ju mörk och inte ljus så det hade ju varit bäst att siffrorna var mörka även i ljust läge.

Ingen fara, hehe, dock kan jag säga att det inte är mitt fel! :astonished:
När man uppdaterar discourse så drar den ner senaste versionen av alla plugins, så ska se vad som hänt där och undersöka om det är något vi kan åtgärda utan att göra en egen fork :slight_smile:

1 gillning

@Jite säkert inget ni styr över, men lite svårt att komma åt vissa kontroller när det är för många emojis… :joy:

Ännu ett bevis på att emoji-pluginen är ett hafsverk.

1 gillning

Du får köra landskapsläge när @Marcus_Attefors går bärsärk . :rofl::rofl::rofl::rofl::rofl:

1 gillning

:astonished: ja, det kan jag helt klart förstå. Det ser ju helt fruktansvärt ut!

1 gillning

Ja, tyvärr.
Har kikat en hel del på koden, och det är mycket som man kan önska sig var bättre. Ska se över alternativa lösningar och snacka med dom andra för att se vad vi kan göra åt saken.

2 gillningar

1 snabb fix, svart siffra

1 gillning

2 snabba fix :hugs: ingen border och ingen bg

1 gillning