Önskemål

Som skadad grafiker så måste jag säga att det är lite små svårt att se vit text på ljusgrå bakgrund, önskar mig svart i tidig julklapp :grin:

3 gillningar

När vi ändå är på temat önskningar så skulle jag gärna se att dess emotions göra större, svårt att särskilja dem som de är nu :slight_smile:

Animojis då ???.. :relaxed::innocent:

1 gillning

Skit samma så länge man ändå bara ser de 2 första som gett en sådan. Verkar övermäktigt för ledningen att lösa så alla som ger får kredit för det. :joy::joy::joy::joy:

2 gillningar

Har jag inte tänkt på då jag kör mörkt läge och de är svarta hos mig :slightly_smiling_face:

Slå på dark mode så löser det sig :v:

2 gillningar

@Jite Vad kan vi göra?

Stör mig mer att de ligger nedanför alla andra ”knappar”.

Mörkt eller ljust spelar ingen roll, det syns inte oavsett.

Har endast sett problemet på iOS-enheter, så du har väl rapporterat det till Apple?

Jag? Skulle jag rapportera till Apple att jag på iOS-enhet, möjligtvis andra enheter också, inte kan se ljus text på ljus bakgrund?

Det lär väl knappast hjälpa att du rapporterar det till Walmart? Det lär nog inte hjälpa så mycket.

Du har sannerligen en taskig attityd här. Lycka till.

Bra svar. :rofl:

Problemet är samma på PC, en svart siffra hade varit bättre. Men som sagt det hade varit mera intressant och veta vem som klickat på emojin än hur många. Men det kommer kanske i iTVos15 de luxe. :rofl::rofl::rofl::rofl:

1 gillning

Yep, det är viktigt. :rofl:

Har väl inte mycket med OS att göra, oavsett hur man presenterar vit text mot ljus bakgrund så syns det dåligt. Således är det på sitsen det behöver ändras, antingen till en mörk bakgrund eller till mörk text.

Problemet finns bara i iOS, ingen annanstans så enklaste sättet att åtgärda det bör väl vara att rapportera det till Apple.

Inte om man kör dark-mode, men vem gör inte det. :slight_smile:

Jag kör inte dark mode, så jobbigt för ögonen när man växlar mellan olika forum och det inte är dark mode.

1 gillning