Officiella tråden för Dennispaketet.se

Hej vänner! Det pågår en kraftig rörelse av mobbing gällande adressen och namnet på min webbutik, det tänker jag inte göra något åt. Det är ändå mest @Marcus_Attefors som stör sig.

Men tänkte jag startar en tråd för webbshoppen där jag enkelt kan dela med mig av erbjudanden och liknande. Tänker inte be admin ta bort den om inlägget inte är passande, för det är de värsta människorna jag vet. Drar dem över samma kam som ´Tack för insläppet´. Fy.

Men ändå, förhoppningsvis känner några av er igen mig från Macradion, Teknikveckan och 99mac - min webbutik har funnits i 10 år nu och det var egentligen genom den och min grafiska formgivning som jag lärde känna de övriga grabbarna i gänget. Och via Applebubblan såklart.

Men jag säljer en hel del av det vi testar - främst Xiaomi, Aqara, Satechi, Click & Grow osv. Självklart kan jag inte testa det själv för det vore en ganska partisk recension eftersom jag försöker se till att bara sälja prylar jag älskar.

Men för att komma till saken, jag tänker dela erbjudanden här och prylar som jag tror kan passa flera i bubblans värld. Min butik har egentligen aldrig handlat om vinning utan mer om att kunna sprida produkter jag tycker folk ska ha. Så där det finns marginal kan jag ibland ordna till priset för att passa den köpande. Men det talar vi tyst om såklart :wink:

Så ni finner produkterna på www.dkdwebshop.se, eller som Attefors kallar det: dkdkdkdkdkdkdkdkdkdkdkkdkdkdkdkdkdkdkdkdkkdkdkdkdkdkde.se, jag finns med på prisjakt, Google Shopping osv så jag hoppas ni hittar.

Vi ses och hörs, Dennis.
dkdwebshop.se

7 gillningar

Just nu är jag billigast i Sverige på den här godingen - med en hel krona! :slight_smile:

https://www.dkdwebshop.se/sv/produkter/xiaomi/mi-electric-scooter-pro2.html

2 gillningar

Det har varit en hel del krångel med leveranser av fläktar den här sommaren, vilket det blir varje sommar. Men nu har jag från säkra källor hört att det är påväg in en ordentlig laddning av Xiaomis 1C-fläkt, dessutom har priset på 2S sänkts och jag kör fri frakt över 999 kronor, så det är läge att passa på.

https://www.dkdwebshop.se/sv/produkter/xiaomi/mi-smart-standing-fan-1c.html

https://www.dkdwebshop.se/sv/produkter/xiaomi/xiaomi-smartmi-fan-2s-med-inbyggt-batteri.html

1 gillning

Tackar för insläppet i tråden @DennisKlarin men som moderator måste jag nog ta bort ditt inlägg. :wink::joy:

Busgrabb där! Så jävla lågt. Nu hamnade du jävligt högt upp på min hat-lista känner jag! :smiley: :smiley: :smiley:

Tack för insläpp!

1 gillning

Säljer du Håkan Hellström autografer också? :joy::joy::joy::joy::joy:

2 gillningar

Givetvis! Helt och hållet genuina, vad bjuder du? :smiley:

  1. :joy::joy::joy:

Sån skit ska man väl ha pengar för att ta emot? :slight_smile:

2 gillningar

13 kronor eller vill du ha 13 stycken på ett bräde?! :smiley: Tror jag har ett dussin på riktigt genuina hemma. Men den resterande kan jag fixa på egen hand så att säga… :rofl:

Tänkte lite så här. :joy::joy::joy:

Anade det, tänkte nämna det. Men förstod inte det roliga. Det där är ju kärlek förstår du väl. Mmmm.

Det blir aldrig roligt med Håkan, tycker inte ens gamla bakåtsträvande stofiler. :joy::joy::joy:

Sant sant. Älskar ordet stofil. Var längesen. Tyder på endel ändå Jocke. Men tack för ansträngningen att du letade fram en låt. Tyder ändå på nån slags liv och vilja där borta! :smiley: :smiley: :smiley:

2 gillningar

Man gör ju vad man kan för att glädja. Nu slutar jag hijacka din tråd, marsch i säng som pappa sa på 60 talet. :joy::joy::joy:

1 gillning

Ja, det är fan läggdags nu! NATTI!

Är du helt säker det bara är attefors som stör sig på adressen? :man_shrugging:t2: puss på dig :kissing_heart:

3 gillningar

Att dk står för Dennis Klarin förstår jag men vad står efterföljande d för ?

Design tror jag :thinking: