Odödliga kändisar som går ur tiden

Mario Vargas Llosa har gått bort.

Göt att 18-årige sonen spelas av en 35-åring på steroider :stuck_out_tongue:

Edit: kollade nu, han var 21 när den spelade in. 21-åringar ser inte ut sådär idag

Kom tydligen totalt fem iron eagle-filmer, trodde det bara fanns två. Att döma av betygen verkar det vara fyra filmer för mycket :stuck_out_tongue:

2 gillningar

Sly Stone. :black_heart:

4 gillningar

2 gillningar

:black_heart:

2 gillningar

Jag trodde han var död för länge sedan då han missbrukade rätt så rejält vill jag minnas.

1 gillning

Och ingen har nämnt

Älskar Wayne Husseys version av God Only Knows. Hela betydelsen av texten förändras när den inte längre är så positivt strandrockig.

1 gillning

Scrollade nyheter på telefonen på morgonen utan läsglasögon och läste att Sly Stone va död. Tog ända fram till lunchen innan jag fattade att Slyvester Stalone levde. :grinning_face:

3 gillningar

Ja jävlar. Nitzer Ebb har man lyssnat mycket på i sina dagar.

RIP Douglas

Haha, jag fick en notis om Sly Stones död på telefonen och sa det till min fru som direkt tolkade det som om Sly Stallone hade dött.

1 gillning

Clark Olofsson somnade in 78 år gammal så det bevisar väl att maten inte är så dålig som de säger hos kriminalvården. :joy:

1 gillning
3 gillningar

Han var ju helt underbar i Reservoir dogs. RIP

4 gillningar

En av mina favoriter är bortsett från de vanliga Spieces. Men man glömmer bort att han hade små roller i både Thelma & Louise samt Wargames

2 gillningar

men jaaaa !!!