Nya ploppar till AirPods Pro 2 — några tips?

Någon som har erfarenhet av att använda tredjeparts-”pluppar” till AirPods Pro 2?

Vad ”plupp” heter på fackspråk vet jag inte, men ni förstår nog vad jag menar… :stuck_out_tongue_winking_eye:

(Jag har onormalt stora hörselgångar och får inte riktigt bra fäste med de största plupparna.)

ja vet att om man köper typ från fyndiq så brukar dom stora vara ”mycket ” större än dom stora i org förpackningen , har du provat foam kuddarna , typ dessa -

1 gillning

Jag har tittat på väldigt många, men det vore skönt att få en personlig åsikt från någon innan man handlar.

Köpte ett par Comply men de sög (sålde de för halva priset till nån här på Bubblan), men har i övrigt inte testat några andra.

1 gillning

Jag är nöjd med mina Nearplugs, tråkigt att de inte har vita bara, fanns bara ljusgrå och svart när jag beställde vill jag minnas :slight_smile:

ok :+1:t2:

Jag har dessa.* AirPods Pro öronkuddar Med Memory Foam - Ear Tips Pro (headphoneparts.se) finns vit och svart

Skönare än original. Enda nackdelen jag ser medd memory foam är att lurarna blir betydglit tystare så man hörinte igenom lika mycket när man inte har transparans eller Noise cancelling på.
De tär nästan som att ha NC på ibland. :slight_smile: