Ny större luftfritös från Xiaomi visar maten

Och varför vill man tillaga sina ägg på dubbla temperaturen av när dom koagulerar? Blir dom inte gröna deluxe av den behandlingen?

1 gillning

Nej. Rätt ner i korgen bara! Lägger dom i isbad när jag tar ur dom i några minuter däremot! :slight_smile:

Helt suveränt. Varierar väl lite mellan olika airfryers förmodar jag så man får kanske prova sig fram lite men 140 grader och 11 minuter är det som fungerar bäst för oss med en Philips XL. :slight_smile:

Inga som helst problem. :slight_smile:

4 gillningar

Gör det ibland också! Funkar kanon.

2 gillningar

Åh, 9 minutarna såg ut precis som jag villa ha dom, ja inte för att skiva på macka då :-).
Häftigt, har en äggkokare men den behöver att äggen är i rumstemperatur för att inte spricka, pickade, lite vatten och ca 14-17 minuter på sig.
Blir till att köpa ägg i morgon :slight_smile:

1 gillning

Med tanke på att du nämner rumsvarma. Ifall man använder ägg regelbundet finns det väl ingen orsak att ha dem i kylskåp för att de skall hålla längre?

Precis, jag har dom aldrig i kylskåpet men jag vet folk som har det och sen blir skitarga på äggkokaren :thinking:

1 gillning

Jobbar på en grossist för mat och dryck. Vi förvarar alla ägg i rumstemperatur. Har man dom i kylen så håller dom ett tag till efter bäst före datum.

2 gillningar

Bäst före datumet är satt för ägg i just i rumstemperatur.

1 gillning

Elgiganten kör rea på denna med start på torsdag.

3 gillningar

Doh!

I senast podcasten nämnde (mumlade :joy:) hjälten Dennis om en Air fryer som var överlägsen andra. Men vilken var det??

Jag har en Xiaomi som Marcus tyckte var suverän. Är den Dennis pratade om ännu bättre om någon vet?

Det är denna de pratar om. Uppdateringen till den du och många andra i bubblan har T.ex jag.