Ny större luftfritös från Xiaomi visar maten

Åh, såpass.... låter ju kalas :slight_smile:

1 gillning

Fördelen är att på samma tid som jag får vänta på min ugn att komma i temp hinner jag laga en säck med till exempel pommes. Den kommer upp i värme snabbt och på cirka 20 minuter har jag krispiga pommes till hela familjen.

Jag var sjuuuuukt skeptisk till Airfryern, köpte först en Philips och förstod inte alls grejen. Sen blev det Xiaomis och då var jag såld haha.

Sant, ugnen tar ju en evighet och komma i drifttemp. Micron är ju blixtsnabb, men blir inget "roligt" käk...

Tror jag beställer denna. Ska bli spännande och se om man kan vakna till nygräddat bröd nu.

5 gillningar

Kör på! :slight_smile:

1 gillning

Så, nu har jag beställ den, men nu har jag inga pengar till mat... Får väl sälja den till Marcus A. :stuck_out_tongue:

Roadkill är gratis.

1 gillning

Älgarna är så stora så bil-reparationerna kostar som fan :slight_smile:

1 gillning

Det löser @RolexJocke.

3 gillningar

Nu blir det uppackning och anslutning... en tur till ICA.
Vad rekommenderar ni så här i början, tex kycklingvingar, frysta råa
eller panerade? Lyxfiskpinnar färdig-panerade?
Annat som blir smaskigt?

5 gillningar

Köp de här (brukar finnas både hos Ica och Coop):

6 gillningar

De här blir riktigt bra i airfryer, tror det var @Marcus_Attefors som tipsade?

6 gillningar

Tackar, pommes är ju liksom sjävklart i detta läge, men bra med ett bra märke :slight_smile:

Se ovan :slight_smile:

Prova allt du vill prova. :slight_smile:

Haha, okay... Om jag säger så här då: Vad för ätbart ska man INTE stoppa i den, om det nu finns nått.
Sorry att jag tjatar men aldrig använt en förut :slight_smile:

Tänk så att allt du kan stoppa i en ugn kan du stoppa i den, plus mer, som att koka ägg t.ex.

1 gillning

Japp! Absolut bäst resultat med dem!

1 gillning

Synd att dom inte fanns idag, det som fanns var typ platta chips, så det blev supercrunch i stället.

De är riktigt bra!

Okay, överblivna bitar americano pizza blev skitbra gentemot i micron. Smaka som om dom var nyköpta med frasiga kanter.