”Ny” andrabil

Vi funderar på att köpa en ny andrabil, nuvarande gammelbilen ligger ute på Blocket och ska troligen bytas mot en cykel, påse kontanter eller Neonode-aktier.

Nu har vi hittat en intressant bil i Norrköping av alla ställen. @RolexJocke, känner du till Metacars? Pålitlig handlare?

2 gillningar

Aldrig hört talas om, så där kan jag inte vara behjälplig tyvärr.

1 gillning

Ta Platinumcars i Norrköping annars :wink:

1 gillning

Låter perfekt för en andrabil som mestadels ska rulla mellan golfbanan och hemmet :slightly_smiling_face:

Endast 33 mil enkel väg till Norrköping är ju ännu en detalj som gör det värt att bränna lite kosing :money_bag:

1 gillning