Nu kan du strömma musik med Eve Play

Från sajten:
image

Har du en HiFi-anläggning som lever sitt eget liv och vill pimpa den lite? Då kan Eve Play som nu börjat säljas vara din alldeles egna lilla julklapp.

Tyska företaget Eve visade upp sin nya produkt Eve Play på IFA 2023 i Berlin. Det är en väldesignad pryl som ansluts till din HiFi-anläggning och låter dig strömma musik i hemmet. Eve Play har stöd för AirPlay 2 samt Apple Home och har fick utmärkelsen Reddot Winner för sin stilfulla design. Den använder både 2,4 och 5 GHz för musikströmning och tack vare stöd för Apple Home går det att integrera anslutna enheter till ditt smarta hem.

Rekommenderat pris på Eve Play är 149,95 euro och den kan beställas direkt från hemsidan.

Källa: Eve Home

Synd att den inte kan skicka musiken till smarta högtalare istället för till ett hifi-system. Jag har länge velat ha något som gör att jag kan spela upp all musik jag har sparat lokalt på min dator och få ut ljudet på mina alla mina Amazon Echo samtidigt. Enda sättet att uppnå det idag är genom att spela upp musik från någon streamingtjänst

Kunde varit något om jag inte kört windows pc…

1 gillning