Nu kan du se hur mycket du spelade på din PlayStation under 2023

Från sajten:
image

PlayStation har mailat ut alla sina spelare och nu går det att ta en titt på sitt 2023 för att se hur många timmar man spelade och mycket mer – hur såg ditt år ut?

Undertecknad försöker i alla fall skylla på att det var en regnig sommar därav så låg den totala speltiden under 2023 på lite över 700 timmar. Utöver att få ångest för hur mycket man har spelat så går det även att se hur många trophies man har samlat på sig, vilken typ av spelare man är samt hur mycket tid man har lagt i sina favoritspel.

Så har du en PlayStation så är det bara att ta en titt i mailen så ska du ha fått ett mail men det går även att kasta sig in på deras hemsida och logga in för att se sin statistik. Hur såg ditt 2023 ut?

Källa: PlayStation

2 gillningar

Önskar att jag hade haft till med mer, men med en två åring och nyköpt båt så hamnar prioriteringarna annorlunda

2 gillningar


Blivit mest PC iår :thinking:

2 gillningar

Kändes som att jag spelat mer. Hoppas på roliga spelsläpp nästa år :nerd_face:

1 gillning

Det blev inte så mycket spelande här. :joy:

2 gillningar

Får väl starta upp PS4 Pron i år iaf.

4 gillningar

Jag ger inte mycket för de här wrap up rapporterna. Enligt mitt PS-konto så har jag spelat 45 timmar. Sanningen är snarare 2 timmar. Mina barn som som går som familjemedlemmar under mitt konto har spelat mycket mer än så.

Samma sak på steam. Där påstås de att jag spelat ett spel i 40 timmar de senaste två veckorna. Eftersom jag jobbar heltid och inte direkt har särskilt mycket tid för att spela så måste jag då alltså göra det i sömnen??