Nu har försäljningen av SYMFONISK dragit igång

Tror de e svårt att slå HomePod faktiskt… ljudet i dem är ruskigt bra!

2 gillningar

Men snälla - du glömmer - för den stl kanske - annars kan jag räkna upp 100 tals som e bättre :wink: ( dock utan ap2 )

Ja, vi skriver en tråd om små smarta högtalare… finns knappast 100 tals som e bättre en HomePod i den klassen… :wink:

2 gillningar

Haha sant men symfoni e ju inte så Liten - mera därför ja undra :joy::man_shrugging:t2:

bild

Näää, hitta denna på Google… varför så stor liksom? Känns som dom borde kunnat få den lite mindre, men jag e dålig på ljud och vad som krävs…

2 gillningar

Ja verkligen - inte direkt Sonos kvalite / HomePod där inte … , men så e dom ju sååå billiga så man kan köpa flera oxå :joy::innocent:, eller vänta då blev de kininet så billigt :zipper_mouth_face::innocent:

Nej men precis!
Jag e ändå nyfiken… kanske blir att man får köpa hem en…

1 gillning

Gört :+1:t2::innocent:

Har ni inte tittat på recensionen?

Klart jag har, flera gånger faktiskt … :wink: men de svarar ju inte på de vi skriver om… :kissing_heart:

bild

Nu går de att beställa symfonisk på Ikeas hemsida… Beställde 2 bokhyllehögtalare för att testa, men de kan mycket väl bli en retur…

1 gillning

Jodå! De har gjort den stor med flit för att den ska användas som sängbord, tavellist etc. Det är alltså ett medvetet val för att göra den praktisk :slight_smile:

2 gillningar

Sorry, missade det… :heart_eyes:

2 gillningar

Åhhh nej … :joy::+1:t2::zipper_mouth_face:

Måste ju ändå ge dom en chans… :man_shrugging:t2: Retur e så smidigt idag… :+1:t2:

1 gillning

Ja de ju bra de :relaxed:

Jag tror att det är en kombination av stil och att det är en basreflex.

Numera utan “tvättlapp” :smiley:

4 gillningar

Tack :+1:t2::relaxed:

Men som bakhögtalare till en beam lär de funka?