Nu har försäljningen av SYMFONISK dragit igång

IOS14 löser det :wink:

Men med AirPlay kan jag ju spela i princip allt ljud jag vill… även youtube etc. Kan jag inte i Sonos.

Jag kör i köket ibland AirPlay till en HomePod och en Sonos One. Funkar kanon. :+1:t3:

1 gillning

Det är väl klart man kör Apple Music!:man_dancing:

2 gillningar

Markuz och Mathias lever kvar i det förgångna :wink: Vi kan köra i princip vilken källa vi vill till våra högtalare. Jag har Apple Music. Sambon har Spotify. Spelade precis upp öite youtube. Kommer köra en som högtalare till AppleTV:n i sovrummet :smiley:
Vi har friheten att blanda. Precis som HomeKit :wink:

1 gillning

AirPlay 2 finns ju på Ikeas sonos, elr? Står de iaf på deras sida

Japp de har de!

Men allt det där går ju redan med Sonos också som kör AirPlay 2, likaså Ikea :slight_smile:

Och det går med HomePod med :wink:

1 gillning

Exakt! Så varför lägga närmare 4 000 på en högtalare som är rätt begränsad, har en medioker röstassistent men låter lite bättre?

Vad är USP:en?

Den är ju så snygg!:joy:

1 gillning

Siri ger mig betydligt större möjligheter att styra mitt HomeKit-hem. Är så less på Googles nu efter att ha kört den i några månader.

Edit: och den är snygg :wink:

Kör du engelska på iOS enheterna?

Nope, men kan man inte köra HomePod på engelska och enheterna på svenska?

Jag vet. Använder du Siri på Homepod för att styra HomeKit?

Har ingen HomePod än tyvärr. Använder det lite på telefonen men har en känsla av att jag kommer använda det mer på en HomePod :smiley:

Edit: nu får vi snart bryta oss ut från den här tråden :smiley:

1 gillning

För det första så kostar den inte 4000:- utan 3568:- För det andra så är det lite märkligt att bli ifrågasatt över sitt val av teknik på en tekniksida? Acceptera oberoende av orsak att andra tycker att den är jävligt prisvärd. Som du vet så har jag både Sonos och HomePod och dom låter helt olika. Sonos i uterummet för ambient ljud. HomePod när det är fest jag det ska spelas högt.
Kommer garanterat att köpa fler Sonos och minst en till HomePod

1 gillning

Hela grejen med ett forum är väl att diskutera? Jag var genuint intresserad varför man vill betala för HomePod :slight_smile:

2 gillningar

Absolut ska man diskutera men detta vet jag att du redan frågat i bubblan på FB :grinning:

Så du menar - att symfoni me den stl inte e bättre
Än homepod … vart e världen på väg !!!