Nu blir det mer reklam på YouTube

Yes, det var ju lite skillnad. Tack x2

1 gillning

Är det nån som kör YouTube Music, Har ju Spotify så har knappt rört det fast finns kanske nått bra?

Men du har väl kvar Premium i nästan en månad till? Då kan du ju botanisera runt lite i det hela. De håller ju koll på vad du gjort på YT och lägger förslag på det som kan passa dig. Jag själv har bara varit där sporadiskt så jag har ingen bra koll.

1 gillning

Kör det mest för att jag får det på köpet. Funkar tillräckligt bra för mina behov. :blush:

1 gillning

Funkar utmärkt.

1 gillning

Jag bodde ett tag i Argentina men fick visst flytta hem igen…

Vi kör bara ett vanligt abonnemang och sen har vi flera profiler i det. Tycker det funkar bra för hela familjen.

Visste inte att YouTube har profiler. Var hittar man det och hur växlar man.

Från en dator (eller iPhone i ”webbversion”-läget) så klickar man på sin avatar, inställningar, konto och sen ”Lägg till eller hantera kanaler”. Sen i YouTube-appen så kommer du kunna växla mellan dessa kanaler på samma sätt som profiler i andra appar. De sparar enskild historik och favoriter m.m.

1 gillning

Lite trög men är det här du menar?
Hittar inget som heter ”lägg till eller hanterar kanaler”

Ja fast du måste göra det i webbläget

1 gillning

Jag är ju i Safari. :man_shrugging:

När du går in på YouTube.com så öppnar du menyn och väljer begär webbversion:

Sen ska YouTube ändra utseende och när du klickar på din avatar (uppe till höger), inställningar, konto och sen ”Lägg till eller hantera kanaler”.
Ser ut såhär:

Hoppas du hittar

1 gillning

Turkiet levererar, än så länge. :slightly_smiling_face:

1 gillning

youtube reklam vart 2 min går ej se längre

Nu kom en höjning här. Trodde jag redan fått en, kanske är andra höjningen. :slight_smile: