Nu blev jag riktigt sur

Flyget var inte mer än en timme lite drygt försenat, tror det måste vara 3 timme minst innan man får något.

Aha ok, japp, 3 timmar är det. Väntar själv på ersättning för ett flyg som blev 18 timmar försenat.

Det är ju en annan femma.

1 gillning

Vilken skitdag och vilken skitgubbe. Men som du säger, känns som en ganska normal dag för mig..:joy::joy::joy:

3 gillningar

Det var i alla fall underbart :slight_smile:

4 gillningar

Fick en trevlig present i morse. Ingående vatten har frusit. :tired_face:

1 gillning

Den är inte rolig. :disappointed:

Låter onekligen som en riktig skitdag. Snacka om vidrig människa. Hoppas du får en bättre dag idag :slight_smile:

Fyfan! Hur löser man det ens? :flushed:

Enkelt! Bara att spola varmt vatten ur kranen!

(Hittar ut själv)

1 gillning

Hade en kort period av sömnlöshet i natt så jag experimenterade med hemappens visning av temperturintervall

Fungerar inte (missar minustecknet) på: svenska, norska, finska
Fungera på danska(!!!), spanska, tyska och engelska

När det inte fungerar så missar den även minustecknet för Fahrenheit (gällde att passa på när vi har omkring -30)

3 gillningar

Verkar fungera i länder som nästan aldrig har minusgrader. (Medveten om att Grönland tillhör Danmark.)

Vet du var det är? Ni har väl så himla kallt just nu att man får se upp så att inte röret sprängs. Men normalt är det ju lättare än vad man kan tro att lösa upp en ispropp. Men då måste man ju veta var den är och kanske inte den kallaste perioden natten på 25 år... Hoppas det löser sig... :pray:

1 gillning

Vet inte vart det är. Även om jag har plussgrader i källaren där vattnet kommer in, så är det bara runt 7-8° nere vid golvet. Så jag har satt en 2kw värmefläkt att blåsa på röret. Får se om det löser upp. Men jag har även felanmält till kommunen (Vakin) och de har satt mitt problem på sin lista. Misstänker att det är utanför huset som proppen sitter.

1 gillning

Facebook har tagit bort vår grupp Teknikbubblan där vi hade runt 20 000 medlemmar helt utan att vi vet varför. @Bulan såg att några pratade om IPTV i någon tråd och efter att ha läst på lite forum så kan FB ta bort grupper helt på grund av det. Riktigt jävla surt.


Så det blev en ny grupp med samma namn så hängde ni i Teknikbubblan så har ni den nya här:

Så jävla dåligt. Polaren blev avstängd i en månad när någon hackade hans konto och han fick skaplig abstinens. :joy::joy: Mig hade det inget gjort då jag bara tittar in där sporadiskt.

Ja det är riktigt uselt faktiskt, eftersom den var så stor så gav den för oss rätt mycket trafik så ett slag i magen för Teknikveckan =(

1 gillning

blää , aja bara köra på - mitt förra insta konto raderades förra sommaren , hade 46000 följare , handla om paddling , ja la ut familje bilder när vi paddla o insta förklaring va - ”barnporr” :man_shrugging:t2:, barn i badkläder , kanske sant men ganska grovt ändå

Helt sinnes!

ja , men e man störst bäst o vackrast så kan dom göra som dom vill , dom vet att vi inte lägger av går vidare ändå , vi skapar nya konton o kör på som vanligt igen :yawning_face:

1 gillning