Nu blev jag riktigt sur

Och sedan säger DHL misslyckad leverans då ingen var hemma. Så ta du ditt onsdagsfika. :joy:

Satt just och funderade på vad jag ska göra med mina pengar...

Ser ut som att du ska skicka dem till Skatteverket haha.

1 gillning

Bara att avbeställa båda Apple Vision Pro du beställde.

1 gillning

Fyfan, hur är det ens möjligt att få så hög restskatt?

Aktieutdelning på firman och lite sånt.

3 gillningar

Jag betalar alltid skatten när jag tar utdelningen. Det blir ju lite som att ta ut lönen inklusive skatt. :joy:

1 gillning

Räcker ju att sälja en lägenhet t e x.

1 gillning

Jag har kanske redan insatta pengar på skattekontot, inte jag som håller i det här.

1 gillning

Blir så ibland att det inte registreras. Det fixar revisorn med ett par knapptryckningar.

Jag har sedan 25 år ett(eller två är det) kraftigt diskbråck. Får operera om jag vill, men sedan tre år hålls det i schack via några ryggövningar.

Men i onsdags morse gick jag på bussen och innan jag hade hunnit sätta mig körde vi ner i ett par stora potthål och direkt efter kom ett fartgupp. När jag stod där och mer eller mindre lyftes upp och sedan golvet mötte mina fötter trycktes ryggen ihop eller vad det nu var. Sedan dess har jag j_vligt ont i ryggen. Idag värre än de tidiga dagarna. Jag är skitsur för det, då det gör skitont och stör så otroligt mycket.

Ryggont är ingen höjdare, får detta lite då och då p g a att man burit sig dumt åt i ungdomen.

Jag fick det första gången på förskolan när jag skulle göra något med äldsta barnet skor. Så haft det till och från länge. I vissa perioder mycket, men de tre senaste åren de bästa.

Typ nu ska sonen snart spela match och jag kan knappt stå upp. Känns skittrist. Både för att det gör ont, jag vill se matchen och för att sonen blir besviken. Det blir han väl kanske inte, men det känns så.

2 gillningar

Ta ett par snapsar så släpper det men då kan du ju inte ta bilen.

Exakt. Har dock en lite karta med halvstarka piller. Tog två nu…

Driving The Simpsons GIF

1 gillning

Ska jag skicka lite medicin? :wink:

I Thailand så säljer de väl alla möjliga piller uppskopade i lösvikt? Benzo o annat sånt är väl lagligt där?

Lagligt är det inte, men det säljspiller om man bara vet vart man ska gå, eller helt enkelt provar lite olika apotek... Har jag hört :innocent:

Tänkt mest på vad jag jobbar med, naturlig medicin :nerd_face:

Hehe… vore kanske något men kan man äta frön..?:smiling_face::sweat_smile:

1 gillning

Man kan ge en hungrig man en fisk, eller så lär man honom att fiska. Vi börjar med att planera ett frö! :sunglasses: