Nu blev jag riktigt sur (2023)

Helt rätt taktik!

1 gillning

Du är vår ledstjärna..:star_struck::joy:

Jag jobbade några år på en fabrik i slutet på sjuttiotalet och där var det julfester som gick till historien. Det drack och spyddes, en av förmännen gjorde en av sina underhuggare på smällen och det vänstrades vitt och brett. I takt med att spriten hittade in i blodomloppet så flöt mycket skit upp till ytan och folk gjorde upp till höger och vänster. Det enda positiva med detta var att sen gick man in och söp vidare. Det slutade med att de drog in julfesten efter några år då det var mer negativt än positivt som hände. Vet inte om det är något att trakta efter att uppleva direkt.

5 gillningar

Jag såg inga slagsmål åtminstone. När du har en tillställning med många unga män från "arbetarklass" och fri tillgång till sprit så spårar det fort ut oavsett var du än befinner dig i landet skulle jag tro.

Försöker fixa Apple TV Plus gratis i 3 månader med nya Samsung TVn. När jag trycker på Aktivera provperiod kommer det upp att jag behöver logga in på mitt Apple-ID via telefonen, vilket jag gör, då står den och laddar en stund. Sedan får jag trycka Autentisera på TVn, då blir det bara "Kommunikationsfel, försök igen senare". Har testat detta i 3 dagar nu, samma problem hela tiden. Samsung eller Apple som strular?

Behöver du fråga det? :wink::grin:

Har du också köpt Samsung? Det förklarar ju allt, nu kan ju ingen köpa Tesla längre :joy:

HAr en Samsung TV men den har, pappar peppar, fungerat bra. Den kopplas dock int upp mot Samsungs Smart Things eller vad det heter men vet inte vad nyttan skulle vara med det..:man_shrugging:

Inte jinxa nu :wink:

1 gillning

Teknikmagasinet är"duktiga" också.... Jag funderade på vad det var för stort jag glömt att jag beställt, till jag öppnade och såg två små förpackningar i botten.

1 gillning

Ja solceller var ju riktigt bra, försäljningen kvittar ju nästan förbrukningen. :joy::joy::joy:

3 gillningar

Jag vaknade med att den lilla förkylning jag har haft till och från sedan höstlovet nu blommat ut lite igen. Sitter därför hemma på förmiddagen och åker in till kontoret vid lunch för att riva av några saker. Och åker sedan tidigt hem igen. Skit helt enkelt..:sneezing_face:.

5 gillningar

I dag när bussarna verkar gå som de ska dessutom.

1 gillning

Krya på dig, verkar gå runt överallt i hela världen detta skit.

1 gillning

Lider med dig, haft mitt skit i två veckor nu. Trodde jag blev frisk i fredags från min covid men kom en ny rond med halsont, snuva, hosta och ont i kroppen. Så jävla less på att vara sjuk nu.

3 gillningar

Det här är tredje omgången utan att jag blivit riktigt bra emellan. Det är segt och inte helt bra då energin går ned vilket påverkar produktiviteten. Men nu när jag kört ett möte digital känner jag att det var klokt att stanna hemma. Inte i form..:sneezing_face:

4 gillningar

Dessutom är huset tomt på mat för frukost/lunch. Så måste ut och fixa något. Här öppnas dock en glimt hopp. Vad ska man vräka i sig?

TBR? :slight_smile:

Kanske det..:smiley:

That's why gud invented Uber Eats and Foodora!

1 gillning