Nu blev jag riktigt sur (2022)

Kopp te! Din lögnare, jag har allt sett vad du dricker på kvällarna!

3 gillningar

haha!

1 gillning

Köpte ett nytt år Disney+ för två timmar sedan för 800-ish nu fick jag detta mail.

4 gillningar

Men du gnäller inte när Amazon Prime fakturan kommer. :joy::joy::joy:

1 gillning

Det gör jag inte!

1 gillning

Det där vill jag få. Mitt årsabb gick ut i veckan

Tips från coachen vänta ett par dagar till så lär det komma :joy:

1 gillning

Jag har en kompis som fortfarande har Prime för introduktionspriset efter ett år. Han har inte frågat vad som är fel…

Det är flera här som har det, jag är inte en av de. :joy::joy:

Ungefär som med Expressen Premium, har snart kört ett år utan att behöva betala - får allt ett erbjudande om att förlänga

1 gillning

Aha, visste inte det, Mitt gick då upp till normalpris

Bor alla här på fredag kväll, det är ett himla liv och snabba svar

Jag vet inte vad som gäller för oss som redan har, de fortsätter väl att dra 69:- i mån.

Det brukar vara fart här på kvällarna, ska man få något gjort hemma är det bara att logga ut. :joy:

Samma här :slight_smile:

1 gillning

8 inlägg delades upp till ett nytt ämne: Äppelkriget

Japp månad sänks nog aldrig

1 gillning

Ett inlägg har sammanfogats med ett befintligt ämne: Äppelkriget

En ur ett aldrig sinande lager av idioter grävde av en större fiberkabel för 24 timmar sedan. Den är inte lagad ännu. :confounded:

1 gillning

Nu är jag riktigt förbannad! Någon jävla idiot har stulit min ledramp på bilen. Mitt på ljusa dagen på parkeringen här hemma. Jag gjorde en polisanmälan som direkt blev nedlagd pga brist på bevis. Anmälde stölden till försäkringsbolaget och där blev jag totalt sågad. Enligt dom måste jag alltid parkera i garage för att jag ska få hjälp med ersättning :face_with_symbols_over_mouth::face_with_symbols_over_mouth::face_with_symbols_over_mouth::face_with_symbols_over_mouth:

1 gillning

Jag beklagar :frowning:

Vad är en Ledramp?

1 gillning