Nu blev jag riktigt sur (2022)

Lyckades vakna halv sex i morse. Fördelen är att man får en lugn stund för sig själv innan resten av familjen vaknar

2 gillningar

Så kommer det att vara, 3-4 pisspauser per natt har du också att se fram emot. :joy::joy:

2 gillningar

Var glad så länge du inte vaknar vid fyra :joy:

1 gillning

Man hinner ju onekligen en del om man vaknar mellan sex och sju på helgerna. Men jag blir sjukt trött på eftermiddagen när jag vaknar tidigt…:-1:

Du piggnar nog till när United petar in första målet mot Newcastle.

2 gillningar

Jag gick också och la mig kl. 1.
Men vaknade 10:30. Snäll fru som lät mig sova efter en lite blöt kväll med en gammal vän.

1 gillning

10:30 är kungligt…:kissing_closed_eyes:

1 gillning

Det är snart dags för en blöt kväll i Malmö.

2 gillningar

Säg ett datum och tid!:+1:t3:

@Thor När skall vi ha VIp-kväll med favoriter?

Favoriter?.. Blir inte många på den festen.

1 gillning

Bara du som har råd med kuvertavgiften.

3 gillningar

Snart! Kanske kunna klämma in en fredag eller lördag i oktober

3 gillningar

Försöker att betala och får upp detta meddelande.

Skärmklipp1

Utomeuropeisk site?

Nej, Tyskland.

Oj, trodde alla inom eu hade fixat stöd för det vid det här laget. Har ju haft flera år på sig.

Jag skulle tro att det är ett tillfälligt fel då jag handlar där typ 3 dar i veckan och detta är första gången jag råkar ut för detta. Var problem för ett par månader sedan men det var något hos Swedbank. kanske är så nu också. Betalade med PayPal istället vilket fungerade men föredrar kortbetalning.

1 gillning

Är detta verkligen rimligt för att serva en golf-17 som gått drygt 4000 mil!
Vad säger du @RolexJocke ?

1 gillning

Nej men så jobbar VAG. De stoltserar med mobilitetsgaranti & mjukvaruuppdatering till ingen nytta mer än möjligtvis för navigationssystemet. Med den prissättningen borde ju inget kunna gå sönder så mobilitetsgarantin känns ju överflödig. Olja, oljefilter, kupéfilter & tändstift är rimligtvis 2500:-. Sen gör de servicen under en timme. För mig tar det 2 timmar då jag alltid tar bort hjulen och lossar på bromsbeläggen och smörjer upp bromsarna. Hos mig hade det landat runt 4-4500:- för samma service fast bättre. :joy::joy:

8 gillningar