Nu blev jag riktigt sur (2022)

Jag kommer inte ihåg det där med ATG. När och var behöver man det? Nu lyckades jag skicka in id och foto för verifiering i alla fall.

1 gillning

Det kommer i nästa steg…

1 gillning

Det kom nu och verkar klart allting. Verkar bara vara om man vill ha Freja+ man måste besöka ett ATG ombud. Som ett djur.

1 gillning

Det vill man ha. Som ett djur…

3 gillningar

Mitt spritombud har ju ATG så löser det vid nästa suröls leverans.

1 gillning

Nu är jag där. Jag vill inte..:triumph: Men jag kommer göra det..:sweat_smile:

Har verkligen Freja informerat om att skiten raderas när man byter telefon? Kan jag rasa lite mot dem eller är det jag som borde vetat..? Om det är jag som borde vetat är det ändå deras fel! :sunglasses:

En del har det bra..:sweat_smile:

Borde heta Djura+ kan man ju tycka. :joy::joy::joy:

1 gillning

För att få Freja+. Anser att först efter det är Freja något att ha, t.ex. för att hämta ut medicin.

1 gillning

Känns som Bubblan saknar tråden ”Som ett djur” där vi diskuterar digitala projekt som inte lyckats hela vägen fram… :crazy_face:

3 gillningar

Det är mycket du inte kommer ihåg verkar det som. :joy::joy:

Måste man ha + för det? Räcker inte själva ID-kortet?

Startar vi en sådan tråd kommer den att ta över forat helt, som ett djur. :joy::joy:

Du har nog rätt och jag fel. Känns som det räcker med Freja.

2 gillningar

Står så här i mailet från Freja.

Skärmbild 2022-11-10 202746

3 gillningar

Freja+ är då för framförallt myndigheter som kräver det där lilla extra..:star_struck: Bara att parvlar sig iväg till ATG..:man_shrugging:. Men ska väl inte klaga som bor i huvudstaden, det finns ju några att välja på. Näst närmsta ligger på samma ställe som ett Systembolag, så inget ont som inte för något gott med sig..:sunglasses:

3 gillningar

Du borde ha vetat, precis som med Banki-id :kissing_heart:

Bank-id är bara att skaffa nytt hemma sin stuga.

Han raljerade över att man behöver nytt Freja med ny telefon, det var det jag svarade på.

2 gillningar

Måste man verkligen ladda ned ett nytt Bank-ID om man byter telefon? Jösses vilket dåligt minne man har alt. hur mekaniskt man gör vissa saker. Det var ju inte länge sedan jag bytte telefon.

1 gillning