Nu blev jag riktigt sur (2022)

Här övas inte på tålamodet!:joy::joy:

Han lär sig tidigt. När något går sönder får man nya roliga saker!

1 gillning

Annat var det när man själv var liten och lekte med kottar. Gick kotten sönder fick man sitta tålmodigt och vänta till en ny trillade ner :laughing:

6 gillningar

Det är ju bara mitt tålamod som prövas om han inte får ett nytt. Är coronakaos på förskolan så är hemma med honom ett par dagar nu och jobbar hemma så det var värt det alla ggr om! Seeeeen kanske Zelda damp ned i brevlådan för ett par dagar sedan och gamla switchen fungerar ju fint om den är kopplad till tv’n. Så lite win win :joy:

2 gillningar

helt rätt :ok_hand::heart:

Då kan du väl nästan lämna in kvittot på Switchen till arbetsgivaren eftersom den är en förutsättning att du ska kunna få något gjort. :wink:

Den bilden personifierar lycka :heart:

2 gillningar

Den här klickar man på va? :joy::joy:

Det är ju ett avtal på fri vaniljsås resten av livet. :wink:

1 gillning

134mb vaniljsås pdf!! Öppna genast! :grinning:

1 gillning

Någon på SL måste skämta. De har fått oss att gå mellan plattformarna vid Gullmarsplan tre gånger nu för att åka mot Hagsätra. Sedan uppmanar de oss att gå till Globen i stället. :triumph:

oj… Låter jobbigt

1 gillning

Det var precis vad jag bad dem att göra. Jag och @xms67 har garvat gått när vi håller koll på dig genom SL’s kameror. :joy::joy::joy:

5 gillningar

Så det var verkligen “sonen” som tappade den i backen? :joy: #winwinwin

Har problem med en granne och tänkte se hur det går till att stämma en individ eller två. Finns det någon jurist i bubblan som man kan ställa några frågor för att ta reda på var man börjar?

2 gillningar

En god vän ville stämma en person och tog kontakt med en mycket dyr jurist. Juristen sa att det är alltid svårt att stämma någon och vinna. Förslaget juristen hade var att han skulle kalla personen till ett möte i konfliktlösningssyfte då folk brukar infinna sig när en advokat “kallar”. Och som denna jurist sa, kommer personen ensam ligger vi bra till, kommer den med en egen jurist ligger vi ännu bättre till. Personen dök upp utan jurist och allt löstes mycket elegant. Det här byggde ju på att min vän inte var den som strulade eller hade ett avvikande beteende…:grin:. Så det får inte vara så att du har rastat din son på deras gräsmatta eller brukar ha sönder något som är deras…:wink:

3 gillningar

haha gott tips, det kräver ju dock att personen i fråga är vid sunda vätskor.

Du kan väl anstränga dig en dag? :joy::joy:

Jo, lite så. Seriöst är väl ändå huvudpoängen att kosta på sig en erkänt duktig jurist.

Verkar så. Tack!