Nu blev jag riktigt sur (2022)

gräddfil ? :laughing:

Aah ok, det står inget alls så vet inte varför dom ändrade leveranstiden.... men ska ändå ut dit imorgon så kanske mindre stressigt för mig om jag väljer skåpet där.
Men blir lite nojjig. xD
Paketet är ju i Härryda sedan 6:20 i morse vad är problemet liksom....

1 gillning

Yep, hur löser du detta? :slight_smile:

Tesla är tydligen brutala (mot personal och kunder) att få ut bilar vid månadsskifte/kvartalsskifte och ger gärna en bil till någon som behöver om det finns någon som står som en köpare inte kan hämta av en eller annan anledning innan månadsskifte.

1 gillning

Jag har nästan 0 intresse i bilar men jag åker gärna med andra. Bilen bör dock ha vissa egenskaper enligt mej. Den får gärna vara blå och inte låta så fort bilföraren kommer för nära någon annan bil. Det blir jag irriterad på. Bilföraren bör tänka på det själv. De gjorde de flesta bilförare förut ialla fall. Alla bilförare krockar ju som tur var inte. Den bör också ha kyla i bilen på sommaren och airbags är också bra att ha i bilen så att man inte vaknar upp på sjukhus totalförlamad och gravt hjärnskadad om bilföraren skulle krocka!
/Maria

Bring lastade mitt paket för utkörning 20/12 kl 8:00.

Det kom 27/12

Och kundtjänst tyckte att jag skulle ha förståelse för att terminalen hade vissa utmaningar

Då blev jag faktisk arg igen.

1 gillning

Vill inte komma här och vara hård mot din dotter, men för mig som utomstående låter det i första hand mer som en fråga om bristande ansvar snarare än bristande bilintresse?

2 gillningar

Det kanske var många sjuka... Människor har ju börjat bli väldigt närgångna nu igen ... När jag åker buss så är det en del som trampar på min hund :dog2: igen. Inte konstigt om han nafsar dem. :angry: När jag åker hiss så säger jag att jag vill åka ensam för min hund kan bitas. Jag gör också stopptecken ifall de inte hör. Jag forskar om hörande och vet att hörande inte hör alla gånger.
/Maria

Utmaning på ett forum!

1 gillning

Det är nog inte så mycket ansvar huvudtaget i denna fråga. :sunglasses:

jo så är det...så tar bort mitt inlägg för var inte menat att det skulle resultera till en frågeställning om min ena dotter kan ta ansvar eller inte.

Ber om ursäkt! Trodde att vi hade högre i tak när du vädrade problemet här.

4 gillningar

Ber också om ursäkt. Men man tar sina barn i försvar bara.
Men det var dumt av mig att läggaut något som kan tolkas fel.

2 gillningar

Är det We Shall Owercome jag hör i bakgrunden? :joy::joy::joy:

4 gillningar

han ju aldrig läsa va du skrev !!!!! innan du tog bort :man_shrugging:t2:, me gräddfil mena ja iaf - bra kund boka idag , hämta i morgon :wink::saluting_face:

1 gillning

Måste ju säga att det är skönt att se att tjafset och sura miner iaf är i rätt tråd. <3

6 gillningar

Bara att klicka på den brandgula pennan så ser du inlägget.

Nu var jag tvungen att logga in här igen och få nytt lösenord!
/Maria

Ja det är klart att man ska ta barnen i försvar! f.d barn.
/Maria

24 inlägg delades upp till ett nytt ämne: Nu blev jag riktigt sur