Nu blev jag riktigt sur (2020)

I have… same shit där. Hon har en beam och en ikea…något.

men grejen är den som sagt så är det bara spotify som strular.

Hon får samma fel alltså? Väldigt märklish!

Hon använder normalt inte spotify but when she do…
men grejen är ju den att det fungersr helt ok 9 av 10ggr.

Postnord & ersättning är 2 ord som aldrig hört ihop. Det närmsta jag kommit är leverans med taxi på 2 timmar när jag läst lusen av dem och förklarat vilken fin service flygbolagen har när de tappat bort en väska.
:rofl::rofl::rofl:

4 gillningar

Grabben snart 3år gammal har gått lös med vad som verkar vara en gaffel på vår tv :man_facepalming:t3: Hela panelen är repig, dock är bilden intakt utan synliga fel :pray:t3:

bild

4 gillningar

Min soundbar verkar ha åkt till Göteborg från Stockholm för att åka till Stockholm…:face_with_symbols_over_mouth:

1 gillning

Lagom när jag postat förra inlägget fick jag en Notis från PostNord…:exploding_head:

bild

Härryda är inte stockholm :wink:

Men det åkte från Veddesta, Järfälla till Härryda… För att sedan återvända till Stockholm… Så tolkar jag appen.

Exakt så!

Postnord ville bara att grejerna skulle få andas lite härlig, saltstänkt luft på bästkusten innan det bar av mot sthlm :upside_down_face:

2 gillningar

Dream on…:wink::grin:

Nä, appen säger ju bar att du är en privatperson. Inte att den åkt någonstans.

Veddesta - privatperson - Härryda står det ju. Vilket tolkas som att försändelsen var från början i veddesta.

Om inte jag snurrar till det nu så under informationen om att jag är en privatperson så står det Veddesta, Järfälla. Försändelse på väg.

Alltså Järfälla och veddesta är samma sak. Veddesta ligger i Järfälla.

bild

Jo men… Om jag följer dina siffror: 2 är i Järfälla och försändelsen är på väg. 3 är en administrativ uppdatering. 4 är i Härryda som ligger i Gtb-området och paketet är på väg . Så siffra två innebär att paketet är i Stockholmsområdet och siffran fyra att det är på västkusten. Paketet har alltså tagit sig från Järfälla till Härryda

Nu ska det tillbaka till Stockholm. Eller ser du något jag inte ser?

1 gillning

Jag är helt med dig, fattar inte vad @Sevis pratar om. Tittar i hans sifferordning och den börjar i Järfälla och åker sedan åt helvete.

1 gillning
  1. Posten har mottagit en beställning ifrån webhallen.

  2. Paketet kommer till veddesta terminalen.

  3. Posten skickar ut en notis om att du är en privatperson, beroende på vilken tjänst webhallen har använt så gör dom så.

  4. Paket anländer till Härryda terminalen

  5. Paket förflyttas på Härryda terminalen