Nu blev jag riktigt sur (2020)

Jo, jag vet men då måste jag betala för det och vänta någon dag till på att få paketet :slight_smile:
Enklare att bara åka och hämta det så kan jag fixa datirn i helgen.

Finns en knapp för det i appen:

Den har jag inte, kanske bara finns på vissa försändelser… :thinking:

Vore bra om det gick att ändra vilket ställe det levereras till som standard. Hos mig levereras det till ett ställe i centrum istället för Ica-butiken runt hörnet…

1 gillning

Ska nolla mitt sonos lösen för senaste iden från Sonos supporten var att mitt sonos konto lösen är förlångt…
SÅ…jag clickade reset password, inget mail kommer förrän ca 30min senare och då är länken expire.

Alltså ge mig styrka

3 gillningar

Wtf, en grundregel för lösenord är att man ska kunna ha långa lösenord. Man måste ha en maxlängd men man ska kunna ha 100 tecken.

1 gillning

alltså…jag är ju högst tveksam på att är problemet…

Det kan inte vara nätverksproblem som gör att mailet inte kom fram i tid? :crazy_face:

5 gillningar

Jag också. Låter som BS.
Jag har ett långt lösenord på mitt Sonoskonto och har inga problem med mina Sonosprylar.

Hade inte du kopplat ut och slängt allt?

Han har säkert hela sin mancave fullt med Sonos. :joy:

1 gillning

Haha!

Vilka jävla puckon som jobbar på PostNord… satt i telefonkö i över en timme igår för att min order från TV kom till fel stad (rätt adress på försändelsen), de skulle ordna det och nu har paketet åkt över halva småland tillbaka till samma fel stad som det var från början… Kan dom bara lämna över det till någon som vet vad dom håller på med? :angry:

O NO! :cry: Trist!

Kundsupport (oavsett bolag) som ej läser frågan (rätt korta tydliga e-post IOM…) man skickar, utan svara totalt goddag yxskaft… Jag får F gröna prickar, svidande utslag, sliter av mitt hår… Hur J svårt ska det vara att läsa innantill och svara på ens frågor.

1 gillning

Suck, jag lackade ur lite på postnord igår kväll.
Skulle åka och hämta mitt paket som hamnat på fel utlämningsställe men av en slump så upptäckte jag att man skickat vidare det till rätt utlämningsställe. Inte fått nåt meddelande om det och man kunde bara se det om man gick in på detaljer om leveranser i appen.
Så Komplett hade faktiskt fixat sitt fel.

1 gillning

Hon i supporten sa att jag skulle hämta det där, men när jag påpekade att jag ville ha ersättning för mina 3h det tar mig tur och retur med tåg dit så gick det helt plötsligt att skicka paketet till rätt ombud… konstigt… :unamused:

2 gillningar

det är en pågående process… men jag är ju fortfarande nyfiken vad som är felet.

hade…nu är det bara bose där

1 gillning

Förstår! Kan du inte som ett rent vetenskapligt test återställa ett gäng högtalare, ta med till din BFF och kolla om de fungerar där?