Nu blev jag riktigt sur (2020)

Uppdatering. Först ville inte köparen betala och skyllde på att hon bara hade lagt ett bud på 16kr. Men efter lite tjat så gick det. Traderas kundtjänst är helt värdelös.

Men hon är fin ändå?

Nu blev jag riktigt sur!
Övertalade kidsen att nu, idag ska vi se Ducktales på Disney+!!
Pappas barndom! Gizmo Quack here we go! :sweat_smile:
O så ä det i inte ens original-rösterna på många avsnitt… Sicken besvikelse!!! :joy:

1 gillning

DuckTales-avsnitten dubbades till svenska av två olika företag, först Mediadubb International och därefter av KM Studio. Därför förekommer det två olika röstuppsättningar för flera figurer. Vissa har till och med tre olika svenska röster.

Disneyania | TV-avsnitt: DuckTales (Ankliv)

1 gillning

Alright tack för info! :v:

1 gillning

De bytte röster i ”Bumbibjörnarna” också.

Nej!! :flushed: Vågar man ens fråga om Darkwing Duck ?

Där finns det bara en dubbning men ”Darkwing Duck” finns inte på Disney+ i Sverige. :neutral_face:

Jaha, är det inte det ena så är det det andra… :man_shrugging:

Alla dessa jävla presentkort! Jag vet inte hur ni blir, men jag blir fan stressad varje gång jag får ett presentkort. Dels så ogillar jag att folk ska styra vilken affär jag ska handla på. Men framför allt så är jag notoriskt duktig på att glömma och slarva bort presentkort. Senast, ett presentkort på Dressman 750kr som jag fick i present. Innan dess så har det varit ett presentkort på 500kr Blomsterlandet.

Man vill inte vara otacksam, men jag blir mörkrädd för alla summor som förverkas få många presentkort gäller bara i två år. Alla biopresentkort. Ogillar att jag blir tvungen att konsumera. Ja, nu blir det leta igenom huset efter det förbannade presentkortet.

3 gillningar

Efter diverse konkurser har jag gett upp presentkort hel och hållet, borde vara olagligt att sälja.

3 gillningar

Ska presentkort ändå ges, låt det vara på Coop/Hemköp. Nåt jag ändå använder åtminstone ett par ggr i veckan. Inte sällanköp.

2 gillningar

Jobbigt kanske få till butiker som man måste gå till.

Jag ger ungarna presentkort på Steam, det brukar inte de bli sura över. =)

1 gillning

Sälj dem på Tradera min vän! Det gör jag, ofta i smyg, för min hustru saknar självinsikt runt bland annat det här. Blir jättesur när jag insinuerar att de kan glömmas bort och lika bra att sälja direkt - men sedan glöms de alltid bort!

Vågar knappt göra det. Kommer få skit av nära och kära om det kommer ut.

I got your back! Bara skicka foto på dem så fixar jag! Presentkorthatare unite!

1 gillning

Börjar se sämre ut

Beställde ett Rayman-spel till sambon till jul. Har inte haft tid att packa upp det än men nu skulle jag slånin det. I paketet låg:

bild

Klistra på en juletikett över ”Spider” och skriv ”Ray”.

2 gillningar

Shit, har han uppgraderat kostymen lite eller? :joy: Skämt åsido, så frustrerande när det blir så! :triumph:

1 gillning