Nu blev jag riktigt sur (2020)

Håller med dig delvis. På privatsidan anser jag att kalla samtal och telefonförsäljning är på slutet och där blir det andra metoder. B2B kommer det fortfarande att finnas men jag har märkt att det blir mindre och mindre. Problemet är att de erbjudande från seriösa telefonförsäljare hamnar i ett brus tillsammans med alla dåliga samtal, alla som vill att man skall sponsra dem och rena scams. Problemet är att många inte ger sig när man vänligt säger jag är inte intresserad utan bara fortsätter, många gånger man vänligt sagt nu lägger jag på.

1 gillning

Skulle behöva hämta ut medicin men alla tre apotek i närheten är tydligen stängda på söndagar (trots att övriga butiker i centrum är öppna). Skulle inte avregleringen av monopolet innebära förbättringar där de bl.a. konkurrerar med bättre öppettider? :triumph:

2 gillningar

Har du inget Maxi i krokarna? De har nästan samma öppettider som matbutiken iaf hos oss.

1 gillning

Maxi är för er som kör bil.

App app app! Elspark också!

https://www.apoteket.se/kundservice/expressleverans/

@Marcus_Attefors fixar åt dig, han ska ändå till panten. :joy::joy::joy:

2 gillningar

Det gick inte att välja utkörning av Cocillana. :man_shrugging:t2:

Heter de så nuförtiden på Malmskillnadsgatan? :joy::joy:

Har fått för mig att du bor i brandbergen? Tänker att det inte är så långt till Maxi Haninge ?

Bandhagen

Aha, ja då antar jag att det är Farsta som gäller. Dit vill man inte åka i jultider :roll_eyes:

1 gillning

Tänkte undvika kollektivtrafik också med den här hostan. Får vänta till i morgon.

Se det positivt, du får sitta i fred på bussen utan att folk tränger sig på. :wink:

Nej. Avregleringar leder bara till högre priser för konsumenterna.

Köpte ny våg. Först blir jag glad, den visar min matchvikt. Sedan sur då det vore bättre om den visade korrekt vikt. Och den är garanterat tresiffrig…:relaxed:

Någon som har en Mi Scale2 som vet något tricks?

2 gillningar

Har du tagit bort transportskyddet? :joy::joy::joy:

Det utgår jag från…:woozy_face:. Men trist när saker inte funkar.

Klättrade i vårt träd och satte upp ledslinga för att sedan upptäcka att skiten inte funkade. Ja, jag kollade att den funkade innan den åkte upp. :face_with_symbols_over_mouth::man_shrugging:

Hehe, det där med plan yta ska tydligen tolkas som att den inte får stå på en yogamatta… Nu funkar den och visar tresiffrigt…:relaxed:.

5 gillningar