Nu blev jag riktigt sur (2020)

Då undrar man ju om du är arg på kameran, dig själv eller jesus?

Jag skulle säga att ilska är fel ord. Jag tror vi behöver skapa en “Just nu är jag uppgiven”-tråd :sob:

1 gillning

Surt sa räven. Nackdelen med dagens teknik är att man sällan kan fixa något själv längre, är ju så smått allting.

Japp, har kollat lite videos på hur man eventuellt lagar den och fick yrsel och ännu mer uppgivenhet :joy:

1 gillning

Uppgiven & sur funkar ju, ilska är aldrig bra. Bara att förpassa sig till barskåpet så är du snart glad igen. :joy::joy:

Lite som att försöka “bända till” stiften i en Lightning kontakt. :joy::joy:

Perfekt! Vakna upp med bakfylleångest och en trasig kamera samt två sjuka barn imorgon. Kör på det :joy::ok_hand:

3 gillningar

Mailade utvecklaren och fick svar nästan direkt, det tycker jag är imponerande en lördagskväll :+1:t2:

1 gillning

Klockrent, då kan det bara bli bättre fram på dagen. :joy::joy:

Mailade han inbetalningskortet? :joy::joy:

Ska kolla på live konsert och så är det fel på streamen så det går inte att spela upp. :pensive:

2 gillningar

Den skall jag ta med mig i livet :+1:

2 gillningar

Har ägnat tid åt att flytta om lite på min hemskärm så en widget kan få plats på sid 2. Nu när jag äntligen hittat var olika appar ska vara drar jag en widget från widgetlistan till sid 2. Då byter en massa appar plats mellan sid 1 och 2. Och där jag placerade widgeten, längs ned, där var det ändå tomt på appar. Fy f_n säger jag. God natt…:rage:

Je Suis xms67.

1 gillning

Igår när jag satt och kollade på en Harmony elite på elgiganten då höjde dom priset… under tiden! Den gick upp 400 fast jag hade lagt den i kundvagnen…

Helt sjukt…

DET var faktiskt riktigt sjukt!

Jag tror Elgiganten förväxlade dig med @Randomdude och att det var en indikation på att det är dags att slå till. :grinning::grinning::grinning:

1 gillning

Kund kommer med fikabröd, packar upp och skådar saffran. :frowning::frowning:

1 gillning

Du får sätta upp en skylt på dörren om att saffran är förbjudet i denna lokal.

1 gillning

Saffran går väl an men russin som varit i ugn, fy fan.

1 gillning