Nu blev jag riktigt glad! (2023)

Vi hade en säljare som var så.
Man lätt säga att han lovade väldigt mycket som inte gick att exekvera.

2 gillningar

Fick(!) en låda tillbehör av Epico som dök in på posten igår.

14 gillningar

Sladdade förbi bilhandlaren för att kolla status på bilen vi beställt. Den hade fått svenska plåtar och var på väg. Snart leverans alltså! :+1:t3:

16 gillningar

gör en glad hittade konseren som man var på globen metalica

2 gillningar

Helvete vad saker och ting har gått upp.

Vårt bokade hotell i Geneve kostade 11800:- för 4 nätter, bokar jag idag vill de ha 21900:-, helt sjukt.

3 gillningar

Testa att tömma historiken och kakor och sedan sök igen. Antar att du bokar via nätet?

1 gillning

Har redan bokat till det lägre priset. Kör alltid vpn när jag kollar eller bokar.

2 gillningar

Jag tror problemet snarare är cookies som sparas hos dig, så då hjälper oftast inkognito-läge eller att rensa :slight_smile:

Kollar jag med luren blir det samma summa.

Tänkte generellt :nerd_face:

1 gillning

drabbar ingen fattig.

1 gillning

Det är tufft att vara en vanlig enkel arbetare som får jobba hårt för brödfödan.

2 gillningar

men jag kollade geneve och fick runt 2-3k natten... Ritz var lite dyrare dock.. så vette fasiken vad du bokade?

Kollade du på rätt datum när det är mässa i stan? 30/3-3/4-2023

Vi vill ju bo skapligt inne i stan.

1 gillning

ah tog slutet av feb. Men nu när jag tog de datum du skickade sä var det lite värre. då fick jag 400euro natten på marriot.

1 gillning

Ja de höjer priserna när det är mycket internationellt folk i stan.

2 gillningar

Som en service på bilen... F'låt, menade klockan.. :sweat_smile: :sweat_smile: :sweat_smile:

3 gillningar

Jag får väl byta ett avgassystem på en SAAB 93, då har jag ju råd med frukost också. :joy::joy:

3 gillningar

Men du har bokat?. annars kan jag fixa crew rabatt på AC hotel men det ligger ju lite utanför geneve. (9km)

1 gillning

Finns det avgassystem att köpa till 93:an? :thinking: :wink: :sunglasses:

7 gillningar