Nu blev jag riktigt glad! (2023)

Har bokat, annars ett stort tack.

2 gillningar

Snygg! Jag har haft några 2-taktare. Denna -64 hade jag som daily driver några år. Fantastiskt rolig bil att köra. Köpte den för 500:- 1988. Lackade den vit med en mörklblå rand över huv och tak, som Amerikanska racerbilar :wink: och för att vara lite hot rod så satte jag blue dots i baklysena.

9 gillningar

Polaren hade "blue dots" i bakljusen på sin Cheva Impala -64. Polisen stoppade honom (polisen i Linköping åkte alltid efter amerikanare på den här tiden (sent 90-tal)) och han blev beordrad att ersätta dem med något rött och åka till stationen och visa upp att han bytt. Men han slapp böter i alla fall. :smile:

1 gillning

Har blue dots i baklysena på min Simca också. Det lyser ju mer lila än blått så jag får väl kontra med att konstapeln är färgblind :sweat_smile:

1 gillning

Teknikveckan var och touchade plats två då och då på mest lyssnade teknikpodcast på Apple Podcaster. Nu ligger Elbilsveckan där i princip permanent. Det gör mig glad.

Ännu gladare är att vi ligger tvåa även på Spotify. Där var det sällan Teknikveckan-podden gick upp på topplistorna.

10 gillningar

Inte bara glad. Spritter i hela kroppen.
Surprise Chef kommer till Nefertiti. :star_struck:

3 gillningar

Vem?

Musik för folk med bra smak!:wink::sunglasses:

Trodde det var en matmusikal!

Är det en grej eller något du hittade på?:joy::joy:

hehe, varje gång jag lagar mat ungefär. Mat kan inte lagas utan hög musik och lika hög sångröst!

2 gillningar

Du verkar ha många dolda talanger. Inte bara att dansa balett.:joy:

haha, tur att talang inte stipulerar framgång :grin:

Mera Tarantino soundtrack? :joy::joy:

Det säger allt om ditt kunnande när det gäller denna musik. :joy::joy:

1 gillning

Kan bara hålla med, inte min musik direkt men jag tycker om dig ändå. :joy::joy::joy:

1 gillning

yay frun kom med en lite överaskning med att vi ska gå på:

i morgon.

10 gillningar

Dra mig sidledes på en vattenplanet vad nice!

1 gillning

Undrar om det blir rumsligt ljud, hittar ut själv. :joy::joy:

2 gillningar

Råkar fylla år idag och fick den här godingen! :blush:

22 gillningar